Skip to main content

Het verzorgingstehuis van mijn schoonmoeder van bijna 93 jaar ging op 16 december verhuizen naar een nieuw pand.

We konden collectief de verhuizing voor KPN aangeven uiterlijk op 27 november 2020, bij het tehuis.

We hebben dit gedaan, maar de aansluiting op 16 december niet voor elkaar, we hebben een paar dagen gewacht, zou ivm drukte kunnen natuurlijk. Toen zijn we maar gaan bellen  uren en uren aan de telefoon gehangen met de meest uiteenlopende meldingen met 2 dagen zou er een monteur komen en allemaal vage zaken zoals linken die tot de dag van vandaag nog niet zijn, tot de infrasructuur is er nog niet.Ander kamers zijn inmiddels wel aangesloten. Mijn schoonmoeder is bijna 93 en heeft nog maar 2 dingen die haar bezig houden tv kijken en bellen met de kinderen, maar dat kan sinds de verhuizing dus niet meer. Gelukkig kon het tehuis zelf nog wel een nood oplossing bedenken dat ze tijdelijk tv (beperkt) heeft via de ziggo aansluiting, dit was een dag voor kerst. Na weer vele telefoontjes en niet nagekomen beloftes, vandaag weer gebeld, het zou allemaal klaar zijn, wij met een rotgang naar het tehuis, moeders blij maken, maar nee hoor het modem kan nergens aangesloten worden, het enige wat er is is een glasvezel aansluiting zonder het kasje waar de modem weer op aangesloten dient te worden. Toen maar gebeld naar een speciaal nummer wat we hebben gekregen, 08000776 maar na heel lang wachten kwamen we gewoon weer uit bij een medewerker van 08000402 en die begreep niet hoe het mogelijk was dat we bij hem uitkwamen. Hier ook de zaak weer uitgelegd die heeft ons door verbonden die begreep wat er aan de hand was en wat er moest gebeuren , hij begreep alleen niet hoe dit mogelijk was. Morgen middag na 14:30 uur worden we terug gebeld met een oplossing. Ik hoop maar dat het nu wel door gaat, maar ik vind het werkelijk waar onvoorstelbaar dat KPN mijn schoonmoeder haar laatste dagen zo kan laten vallen en niet bij machte is om een simpele aansluiting te realiseren!

Het betreft clocksteede in nieuwe pekela.

Beste @Schoonzoon22, welkom! We hebben je bericht gemist, excuses daarvoor! Hoe staat het er nu voor? Werkt alles naar behoren bij je schoonmoeder? Mocht ik nog iets voor jullie kunnen doen, wil je het dan laten weten? Als je haar adres en klantnummer in je forumprofiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatst, dan kijk ik met je mee.


We zijn die bewuste middag dus, hoe kan het ook anders, niet gebeld…

Nog weer een dag later hebben we wel een mail gekregen met een afspraak voor een monteur op 13-01-2021. Dus misschien komt er morgen wel iemand. Apparatuur is inmiddels wel afgestuurd en binnen.

We zijn nu ruim een maand na de aanmelding en bijna een maand na de verhuizing en het arme mens heeft nog steeds niet de aansluiting die ze verwacht had. nu maar hopen dat er geen lockdown komt in dit tehuis zoals in veendam anders is ze geheel van de buitenwereld afgesloten en kan ze zelfs geen belletje doen!

Ik vraag me af of KPN het wel voor elkaar krijgt om een factuur over de afgelopen periode te sturen, die wordt niet betaald dacht ik zo!


Wat rot dit zeg 😞.. Ik zie inderdaad dat er een monteur geweest is, maar dat glasvezel niet aangesloten kon worden. Het is mij ook niet helemaal duidelijk wat er nu aan de hand is. Ronduit vervelend. Wat ik wel zie is dat er een verzoek ingediend is om contact met je op te nemen. Dat zal hopelijk snel gebeuren. 

Ik zie ook een notitie dat er nog een abonnement op het oude adres loopt, omdat er een nieuw abonnement aangevraagd is op het nieuwe adres in plaats van een verhuizing. Is er inmiddels actie ondernomen om dat oude abonnement op te zeggen? Ik begreep dat hier vanmiddag geen tijd voor was. Ik kan dit zelf helaas niet regelen voor je. 

 

Momenteel kan ik dus niet zoveel betekenen voor je. Wel zal ik het in de gaten houden. Als we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Jullie zijn volgens mij compleet van de pot gerukt!

Het tehuis is opgehouden te bestaan en op een nieuw adres verder gegaan.

Ik weet niet bij wie wel en wie niet, maar er zijn meerdere bewoners met een KPN abonnement verhuisd waarbij alles gewoon werkt en waarbij het wel goed geregeld is.

We hebben het collectief laten doen via het tehuis en we zijn nu een maand bezig en  vanaf het eerste telefoontje dat wij gepleegd hebben was dit niet te vertellen/??En na al die andere telefoontjes is het nog niet duidelijk dat dit aan de hand is?

En vandaag is de monteur langs geweest en waarom kon de aansluiting dan niet gemaakt worden ook al is dit geen verhuizing, maar een nieuwe aansluiting?

Er klopt toch helemaal niets van wat hier en aan de telefoon gemeld wordt?

We krijgen steeds weer een andere verklaring, van een monteur die iets niet had doorgegeven tot de infrastructuur is nog niet klaar en nu weer het gaat volgens KPN om een nieuw abonnement ipv verhuizing.

Als mijn schoonmoeder een nieuwe klant zou zijn is dit toch ook geen reclame?

En om op je laatste regel terug te komen, zou je alstublieft een aansluiting voor mijn schoon moeder willen regelen nu dit nog kan. En stop AUB met onzin verkopen!

 


@Schoonzoon22 ik vind het jammer om te lezen dat dit zoveel frustratie oplevert. Ik heb alleen gemeld wat ik zie in de logs van de gesprekken die met mijn collega's zijn gevoerd. Naar wat ik begrepen heb, is het pakket van je schoonmoeder niet verhuisd, maar is er een nieuw abonnement aangevraagd, omdat dit sneller zou gaan. Hoe ironisch dit nu ook klinkt.. Daarnaast zie ik een melding staan dat glasvezel niet aangesloten kon worden. Daarvoor is nu een ticket aangemaakt. Ik heb begrepen dat dit in overleg met jullie gebeurd is. Is dat niet zo?

 

Zoals aangegeven: er wordt contact met je opgenomen binnen enkele werkdagen. Ik kan dit niet bespoedigen, hoe graag ik dat ook zou willen.


Het wordt nu nog veel mooier, vandaag te horen gekregen dat er ook  nog ff de rekening van afgelopen maand over het oude adres betaald moet worden inclusief dreiging met deurwaarder!

Het enige wat wij kunnen doen is rustig afwachten tot iemand bij KPN snapt dat je zo niet met mensen omgaat en dat doen we inmiddels een maand. En daar moeten we ook nog ff dood leuk voor betalen????.!!!

 

Dat er in overleg een nieuwe aansluiting aangevraagd is kan kloppen, maar op dit moment gaan we overal mee accoord om mijn arme schoonmoeder van 92 zo snel mogelijk weer verbonden te krijgen.

En dit allemaal nadat de gewone verhuis procedure totaal niet aansloeg, maar nieuwe aansluiting is kennelijk ook niet zo belangrijk voor KPN.

 

Zijn er geen helden meer bij KPN die opstaan en zeggen "Ik ga dit in orde maken" ??

Ben bang dat dit nog lang niet de laatste update is.....


Ik snap de frustraties, @Schoonzoon22. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan dit niet voor je oplossen. De partij die jouw schoonmoeder wel kan helpen, is inmiddels aangestuurd. We kunnen daarom op dit moment niet meer dan afwachten tot deze partij contact met jou opneemt.

Wat ik in de tussentijd wel met jou kan afspreken, is dat we kijken naar een tegemoetkoming wanneer de diensten van jouw schoonmoeder weer werken. Je hoeft immers niet te betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken. We kunnen hier echter pas achteraf naar kijken omdat we dan weten hoe lang jouw schoonmoeder zonder diensten heeft gezeten. Ik moet je tot die tijd wel vragen om de facturen wel gewoon te betalen. 


BEDANKT KPN!!!

 

Oosterlengte heeft alle instellingen gesloten ivm Engelse variant van corona.

We kunnen niet meer bij haar komen en zij kan niet naar buiten.

Geen telefoon geen televisie zoals z dat gewend is.

 

Nogmaals DANK KPN!


Nog steeds niets! Geen reactie of wat dan ook en niemand die aan kan geven wat er nu werkelijk loos is.

 

Schande KPN!


Wat ontzettend naar dit! Ik zie dat de aannemer vandaag bezig zou gaan. Dat zou betekenen dat we later deze week/dan wel begin volgende week een monteur aan kunnen sturen. Ik kijk zaterdag nog eens naar wat de status op dit moment is en kom dan óf maandag bij je terug. Excuses voor het ongemak!


Is er inmiddels weer contact geweest? Ik zie dat de aannemer toch niet geweest is, de 28e en dat uitgezocht wordt wanneer deze nu wel komt? De monteursafspraak van 3 februari blijft voorlopig wel staan, heb ik begrepen.


vandaag zou er een monteur komen, ben heel erg benieuwd!

Als het lukt ben ik ook heel erg benieuwd wat na twee maand de compensatie van KPN zal zijn……

Maar eerst moet de monteur nog komen en de aansluiting gemaakt worden…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...


Ik zie hem voor morgen staan, @Schoonzoon22. Tussen 15 en 17 uur. Is dit bij jullie bekend? Zodra alles werkt, kijken we zeker naar compensatie.


Ik zat inderdaad fout het was een dag later.

Het werkt inmiddels en er is al veelvuldig dankbaar gebruik van gemaakt.

je kan er geen voorstelling van maken hoe belangrijk dit voor een persoon is die 28 februari hopelijk 93 wordt als je verder niets meer kunt en geen bezoek mag ontvangen!

Nu inmiddels wel weer heel beperkt overigens...


Ik kan me het gelukkig niet voorstellen, maar ik ben heel erg blij dat het nu weer werkt! Is nu ook alles administratief in orde voor je schoonmoeder? Als ik hierin nog iets kan betekenen, laat het vooral weten.


Nog niet geheel duidelijk onlangs nog bericht van opzegging gehad, geen idee waar dit nu nog weg komt..??

Ze is gelukkig nog wel steeds bereikbaar.…

Compensatie is er ook geweest als we goed na kunnen gaan hoeft ze niet te betalen voor de periode dat ze niets had, heel erg karig dus.

Schoonmoeders heeft het toch zwaar gehad in deze toch al zeer moeilijke periode en dan ook nog afgesloten zijn van alles en iedereen. En dan heb ik het nog niet eens over de uren die wij er mee kwijt zijn geweest met bellen en heen en weer rijden om de boel toch te proberen of om een medewerker aan te geven wat erbwel of niet aanwezig was..…

1 doffe ellende.


Dat klopt. Zoals ik in een eerder bericht aangaf, is er, i.p.v. een verhuizing, een nieuw abonnement aangevraagd. Het oude abonnement is pas vorige maand opgezegd, met 1 maand opzegtermijn. Deze kosten zijn wel vergoed, zodat ze uit eindelijk geen extra kosten heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat je totaal niet blij bent met hoe het gegaan is, maar ben blij dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is voor je schoonmoeder!


Zo nu al weer het tweede mailtje te pakken waarin gevraagd wordt de geleverde goederen terug te sturen.

Je kan de mail ook niet beantwoorden.

De goederen zijn al lang geleden opgestuurd, ben benieuwd hoe dit nu weer afloopt...


Ik heb onder het oude klantnummer van je schoonmoeder een melding gemaakt dat de apparatuur reeds geretourneerd is. Ik ga er dan ook vanuit dat dit de laatste herinnering was, @Schoonzoon22! Goed dat je het nog even liet weten.