Skip to main content

mijn internet snelheid van 100 mb die ik zou moeten krijgen geeft maar 70 mb 

 

inderdaat

 


355 KB/s - 38,7 MB van 3,3 GB, Nog 3 uur

dit krijg je van kpn  met abonement van 100 mb

download snelheid van rond de 40 mb 

zwaar belabbert dus


Hoi Chris, 

Balen dat je niet de volledige snelheid ontvangt. En enorm zonde om te lezen dat jij je belazerd voelt. Dit gevoel willen we geen enkele klant geven. Ik lees in dit topic heel veel nuttige suggesties, maar zonder een kijkje te nemen in mijn systemen blijft het voor mij ook gissen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kom dan gauw bij je terug met meer informatie.

 

Alvast bedankt!

 


Hoi Chris, 

Balen dat je niet de volledige snelheid ontvangt. En enorm zonde om te lezen dat jij je belazerd voelt. Dit gevoel willen we geen enkele klant geven. Ik lees in dit topic heel veel nuttige suggesties, maar zonder een kijkje te nemen in mijn systemen blijft het voor mij ook gissen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kom dan gauw bij je terug met meer informatie.

 

Alvast bedankt!

 

gegevens zijn ingevuld 


Hi @chris196. Burhan is hier nu niet, dus vandaag dat ik een kijkje heb genomen. Het (inmiddels hele oude) abonnement dat jij hebt is inderdaad het Internet+ iTV Glasvezel Instap. Nu heb ik de documentatie erop nageslagen en zie dat daar nog altijd de internetsnelheid van 50/50 bij hoort. Dus mijn vraag is: waar zie je dat je voor 100 Mbps betaalt? En waar staat dat de snelheid van jouw abonnement verhoogd zou zijn?


Dit abonnement heeft tussendoor een opwaardering naar 100 mb gekregen 


En nu heeft kpn een ander abonnement gemaakt andere naam en kan ik inderdaat dit nog er meer inzien  ook niet in meer in mijn rekening  maar  dit nieuwe abonnement is tot 200 mb  dezelfde prijs  500 mbiets duurder 


Dit abonnement heeft tussendoor een opwaardering naar 100 mb gekregen 

Hoe kom je hier bij? Ik bedoel dit overigens niet vervelend hoor. Ik ben vooral nieuwsgierig waar je dit hebt zien staan, aangezien ik dat nergens kan vinden. Ik ben veel bijlages en facturen langs gegaan en nergens zie ik de aanpassing naar 100 Mbps.

En nu heeft kpn een ander abonnement gemaakt andere naam en kan ik inderdaat dit nog er meer inzien  ook niet in meer in mijn rekening  maar  dit nieuwe abonnement is tot 200 mb  dezelfde prijs  500 mbiets duurder 

Er zijn tegenwoordig helemaal andere abonnementen inderdaad. Die hebben verder niets met die van jou te maken, afgezien van het feit dat je je pakket natuurlijk kan aanpassen… Wellicht ben je zelfs voordeliger uit...


@chris196 

Ik heb even zitten zoeken en het volgende gevonden:

Tot 1 juli 2018 was de internetsnelheid van het Instap pakket 40/4. Na 1 juli 2018 werd dat 50/5.

Dat was tot september 2019 en toen begon KPN met de Hussel abonnementen.

 

Ik moet het dus eens zijn met @Paul_ dat jouw instap abonnement nooit is opgehoogd naar 100 maar hooguit van 40 naar 50.

 

Dus het lijkt erop dat jij een oud abonnement hebt waarop je 50 zou moeten halen en waarop je in werkelijkheid 70 haalt. 

 

Wil je voor hetzelfde geld nu meer snelheid dan kan je het beste je abonnement laten omzetten naar Hussel (waarbij je wel een nieuw jaarcontract aangaat).


dat zal ik eens gaan doen dan  


Reageer