Skip to main content

Meerdere keren per dag moet ik de Exeriabox V10 resetten omdat wifi niet werkt. Het is wel raar want internet doet het wel een beetje maar als je doorklikt zegt hij geen verbinding. (Waarschijnlijk zit er dan nog wat in het cache geheugen) 

Ik heb ook een KPN versterker bedraad aan de Experia box

Dat is niet zoals het hoort. Welke WiFi versterker heb je van kpn? De witte vierkante?


Hallo,

 

Ik heb een vierkante versterker en deze is bekabeld. Deze staat op een paar meter van de experia box

 


Hallo,

 

Ik heb een vierkante versterker en deze is bekabeld. Deze staat op een paar meter van de experia box

 

Is die wit of is die zwart? En waarom zet u die een paar meter naast de Experiabox? Dat heeft geen nut lijkt mij. Een versterker zet je op een andere verdieping of aan de andere kant van het huis.


Het is een witte KPN versterker. Hij staat in dezelfde kamer omdat we buitenshuis slechte verbinding hadden De versterker die voor het raam staat lostte dit op.

Maar het probleem nu is dat meerdere malen per dag ik de experia box uit en aan moet zetten om weer wifi te krijgen.


Koppel die versterker los. Doe de Wi-Fi manager zorgvuldig.  U krijgt bij slecht Wi-Fi 2 moderne Wi-Fi versterkers. En als u onderstaande dingen gebruikt dan vervangt u die door een kabel. 

 


Het is een witte KPN versterker.

Deze dus?

Hij staat in dezelfde kamer omdat we buitenshuis slechte verbinding hadden De versterker die voor het raam staat lostte dit op.

Maar het probleem nu is dat meerdere malen per dag ik de experia box uit en aan moet zetten om weer wifi te krijgen.

Is die versterker bekabeld aangesloten?


Hallo @AdvdS! Heb je de versterkers al eens gereset en opnieuw verbonden/gekoppeld aan het modem? Mocht dit geen oplossing bieden, doorloop dan inderdaad de Wifi Manager eens, zoals Joep1965 al aangaf. 

 

EDIT: Hier vind je de interactieve handleiding van onze versterkers. 


Ik heb de versterker uit gezet en de kabels eruit gehaald. Vandaag was het nog niet nodig om te resetten.

Ik wacht het nog een dag af en dan toch maar weer eens proberen om de versterker aan te koppelen.