Skip to main content

Goedendag.

Ik probeer al een maand lang een abonnement af te sluiten voor thuisinternet.

Ik wil graag internet via DSL koper. 

Poging 1: door een bug kwamen de eenmalige aanlegkosten van 1815 euro ook bij de koperaansluiting erbij. Zie foto in bijlage.

Poging 2: abonnement wordt geannuleerd door onbekende bug bij backoffice

Poging 3: abonnement wordt geannuleerd door onbekende bug bij backoffice

Hierna ben ik gebeld door een van de leidinggevende met excuses en dat de bug na 20 juli verholpen zou zijn door het schrijven van een nieuw script.

Nou prima.

Ik na de 20e weer geprobeerd. Maar de bestelling blijft geannuleerd worden bij backoffice 

Poging 4: abonnement wordt geannuleerd door onbekende bug bij backoffice

Poging 5: via klantenservice medewerker online gedaan die verzekerde dat het nou goed zou zijn…

Maar nee, weer geannuleerd bij backoffice.

Poging 6 gedaan...en ook daar lijkt het nu mis te gaan.

Wie gaat mij nou echt eens helpen en mij aan internet helpen?! Ik voel me niet serieus genomen. Elke keer zou het gefixt zijn en Elke keer gaat het fout. 

Ik heb al meer dan 10 jaar mijn mobiele abonnement bij jullie maar vind het echt ronduit belachelijk dat niemand me fatsoenlijk helpt en dit wil oplossen. Als het zo doorgaat, ga ik toch naar een andere provider bij de eerste mogelijkheid.

 

 

Hallo @egmoboi misschien even langs een lokale KPN winkel gaan?


@JanD heeft geen zin ben ik bang. Probleem ligt echt bij de backoffice en niet bij het afsluiten van het abonnement. Dst gaat in principe goed. Krijg ook steeds bestelbevestigingen. Alleen dan wordt het geannuleerd bij de backoffice door een fout in het systeem.


Beste @egmoboi, wat gek! Een heel irritant probleem 😞. Is het inmiddels al wel opgelost? Wij plaatsen op het forum geen bestellingen, maar ik kan wel met je meekijken waarom het misgaat en hopelijk kunnen we dit toch eens oplossen voor je! Kan je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


1815 euro aansluitkosten is wel heel veel. Woont u ook een bedrijventerrein ofzo?