Skip to main content

Goedendag, 

ik probeer voor een client van mij op dit ingelogde account hun product aan te passen naar KPN Hussel 200/200, en de altijd BelOnbeperkt uit te schakelen. Hiervoor zou mijn client een 2 tal nieuwe tv-ontvangers krijgen (die tot 4k tv mogelijk maakt). Telefonisch kreeg ik te horen dat ik, als behandelaar, dit via uw portaal moest doen, echter ik krijg steeds dezelfde fout. En dat is: 

“Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.”

Het lastige is ivm de AVG dat je bij bellen toch ook de cliënt aan het woord moet laten bij het verifiëren van de persoonsgegevens. Bellen kan op 0800-0402

Als u in het forumprofiel de gegevens achterlaat die van de cliënt zijn vraag ik mij af of een medewerker hier zomaar iets mee kan.

Lukt het misschien via een andere browser en ik twijfel of je niet op het netwerk van de cliënt moet zitten om een wijziging te kunnen doen.


 

Het lastige is ivm de AVG dat je bij bellen toch ook de cliënt aan het woord moet laten bij het verifiëren van de persoonsgegevens. Bellen kan op 0800-0402

Als u in het forumprofiel de gegevens achterlaat die van de cliënt zijn vraag ik mij af of een medewerker hier zomaar iets mee kan.

Lukt het misschien via een andere browser en ik twijfel of je niet op het netwerk van de cliënt moet zitten om een wijziging te kunnen doen.

verkeerde knop: 

Ik zat voorheen op de netwerk van de client, zelfde probleem. Heb in tussen op twee andere netwerken geprobeerd, zelfde probleem. Telefonisch kan ik het niet doen, en sturen me weer terug naar online om het te doen. 

Notitie: Ik heb het telefonisch geprobeerd te regelen, deze vertelden me, omdat ik hun zaken waarneem, dat ik het via de online portaal het moest doen. 

Dat probeerde ik dus, en dat lukt niet. 

Daarna opnieuw gebeld, en werd gezegd dat er mogelijk een storing was, en later opnieuw gedaan moest worden. Intussen zijn we bijna 12 uur verder, en is het probleem nog steeds niet opgelost. 


Medewerkers hier reageren doorgaans ook pas na enkele dagen door drukte op het forum. Het zal dus even duren voor je reactie zult krijgen.


Ha @JedeWit, welkom! Jammer om te lezen dat het niet lukt. Er is in het verleden een probleem geweest met het uitzetten van BelOnbeperkt. Zou je de wijziging eens willen proberen zonder BelOnbeperkt? Lukt het doorvoeren dan wel? 


Is het gelukt, @JedeWit?