Hoewel ik KPN altijd heel hoog had zitten moet ik nu zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben.
Het betreft de talloze gesprekken over de glasvezelverbinding. Die is half oktober bij onn in de flat aangesloten. Na 2 wachten ben ik gaan bellen over de status. Er werd mij ten gezegd dat ik glasvezel had en dat het overschuifkastje geleverd zou worden dat is gebeurd Ik was iets te vroeg op de dag van de levering maar op 6 novemnber ontving ik een SMS dat mijn glasvezel werkte.
Niets van dat al. Na een heleboel heenm en weer bellen kwamn op 19 november een monteur, die na wat gedoe constateerde dat er geen signaal was. Sindsdien zijn er nog een aantal monteurs geweest en steeds zegen ze dat er iets is waardoor er geen licht is.
Ik begin er nu echt niet goed van te worden. Elk telefoontje wordt mij verteld dat het wordt doorgezet naar "de aannemer” en dat is het .
Nou kan ik me niet voorstellen dat een bedrijf als KPN, HET NETWERK VAN NEDERLAND, na een maand nog steeds het probleem niet heeft gevonden. Ik vraag me ernstig af of er wel onderling tussen de verschillende partijen gecommuniceert wordt en wat daar dan het resultaat van is. Begin deze week zou het geescalleerd worden maar ik zie of hoor niets.
Daar komt nog bij dat ik een paar betaalde services wil opzeggen wat nu niet kan omdat de bestelling nog open staat.
Of is het in het allereerste begin fout gergaan (begin novemnber) en dat het zo is dat onze flat in het geheel nog niet is aangesloten (hoewel het KPN glasvezelkastje wel in de meterkast zit)
Als dat zo is dan is het echt raar dat jullie al diverse monteurs sturen
Ik wil graag weten wat de status is (ook die van de melding bij de aannemer) en wanneer ik eindelijk glasvezel heb op ****
Ik begrijp van buren die ziggo hebben dat e.e.a al lang probleemloos werkt. Nu ben ik niet zo'n ziggo-man maar als KPN dit niet kan oplossen dan begin ik toch te twijfelen
Excuses dat ik zo vaak bel maar als men zegt dat ik glasvezel heb, dan wil ik ook dat het werkt
Admin: gegevens verwijderd ivm privacy