Skip to main content

Ik probeer al constant contact te krijgen maar de chats gooien mij er steeds uit en telefonisch word er aangegeven dat het naar de betreffende afdeling gestuurd is en hoor ik nog steeds niks.

 

Ik zou graag een nieuw modem willen de box12 aangezien ik al jaren tegen hetzelfde probleem aanloop. Ook nu ik die WiFi versterkers gekocht heb is het nog steeds knudde. Ondanks dat word er wel netjes elke maand betaald. Ik heb meerdere spullen die de nieuwe WiFi gebruiken dus dit zou waarschijnlijk DE oplossing zijn maar ik ontvang niks.

Als ik mezelf als nieuwe klant aanmeld krijg ik dat modem wel direct dus ik snap het probleem niet.

Zijn jullie niet bereid mij een nieuw modem te sturen dan ga ik op zoek naar een andere provider want elke dag aan kijken hoe de wifi dan is schiet niet op. En mijn mobiele data schiet er ook doorheen omdat ik aanneem dat ik op de wifi zit maar blijkt dan dus dat ik via mobiele netwerk constant alles doen omdat de wifi er weer uit ligt.

Wifi in v10 staat uit, dus heb je niks mee te maken. 

Gebruik je de thuisapp? Daarin heb je wifi naam en wachtwoord staan, en evt aangepast. Dat is dus waar je meer verbonden moet zijn met je mobiel e.d.

 

Heet je wifinetwerk bijvoorbeeld "home", dan moet je die dus 2x zien in de wifianalyzer app. Hieronder te zien, op de 2,4ghz band. Zet je hem op 5ghz, dan moet je die home ook 2x zien, mits ze binnen bereik zijn. Als je ze naast elkaar zet moet dat sowieso lukken. Dan kunnen we uitsluiten of dat wel of niet werkt. En dus zeker weten of je met de superwifi’s verbonden bent en niet met andere evt versterkers, 

 

 

Heb WiFiman (iPhone) maar krijg niet zo een mooi schema te zien. Heb er meerdere geprobeerd van die apps maar nergens zoiets te vinden. Krijg alleen teksten en zie het nergens twee keer hetzelfde staan


Dit werk allemaal niet. Heb nergens zo een grafiek kunnen vinden. Internet blijft op momenten gewoon slecht. Het verschilt van tijd tot tijd. En boven is nog slechter. Vind het raar dat er zoveel reclame gemaakt word over super WiFi en de wifi manager zodat je overal in huis de beste WiFi hebt en hier laten ze het maar zitten en kan ik eventueel zelf een monteur laten komen en betalen. Dat iedereen aangeeft dan moet je bekabeld vind ik niet kloppen als die reclame zo duidelijk is overal. Of te wel misleidende reclame!! Nergens zeggen oja alleen niet als je beton in je huis hebt of het werkt alleen bovenaan de trap maar niet in kamers. Ik wil gewoon een oplossing! 


Er moet gewoon een kabel naar boven toe. Zo simpel is dat. SuperWiFi draadloos gebruiken werkt eigenlijk alleen leuk zolang je op dezelfde verdieping blijft.


Er moet gewoon een kabel naar boven toe. Zo simpel is dat. SuperWiFi draadloos gebruiken werkt eigenlijk alleen leuk zolang je op dezelfde verdieping blijft.

Ik snap jou maar ik snap KPN niet. Net weer die reclame op tv word niets verteld over dat het soms niet kan. (En dan wel heel toevallig dat het bij mij dan niet alleen kan?) en waarom hebben ze me dan die WiFi punten laten kopen? Waren niet goedkoop. En WiFi is WiFi heb niet bedraad gevraagd aan ze. En dan nog mag ik dan nu ineens alles zelf gaan bekabelen?? Nee dat klopt niet. Heb geen groot huis dus is van de zotte dat het niet werkt zoals het hoort. En waarom het wegvalt steeds vind ik ook vreemd. Ook staat er nergens hoeveel apparaten je maximaal op je WiFi mag hebben tegenwoordig zijn er allemaal lampen ook op WiFi.