Skip to main content

Actie voor oud tekort klanten?

U bent overgegaan naar KPN met de voorwaarden van het oude Telfort abbonement. Dit abbonement is niet meer te bestellen. Bij KPN kan je bepaalde abbbonementen ook niet meer krijgen.

KPN heeft nu hussel waarbij u betaald voor de diensten apart. U klikt aan wat u wilt en dan krijgt u waarvoor u betaald.

Netflix kunt u natuurlijk ook apart aanschaffen.


Bedankt, maar bellen via hussel is extreem duurder dan nu, dus daarvoor stap ik niet over. Ik wil sneller internet.


Ik weet niet of binnen de huidige abbbonementen u dan wel de snelheid kunt verhogen. @wjb  weet jij dat misschien?


Bedankt, maar bellen via hussel is extreem duurder dan nu, dus daarvoor stap ik niet over. Ik wil sneller internet.

Wat betaal je dan binnen jouw huidige abonnement voor vaste telefonie en wat gaat dat bij KPN Hussel dan kosten?

Ik ben bamg dat ook het ook niet (meer) mogelijk is om de snelheid van jouw huidige abonnement te wijzigen.


Hetzelfde pakket als ik nu heb als oud telfort klant kost via Hussel en bellen onbeperkt altijd 10 euro per maand meer. Dat is toch gek? Ik wil graag hogere snelheid, maar kan alleen via Hussel. Maar ik betaal al 10 euro meer om naar Hussel te gaan en dan heb ik dezelfde internet snelheid (50 mbs) en telefoonvoorwaarden. Dat is toch raar? En ik kan alleen internetsnwlheid verhogen via Hussel....Als ik in mijn huidige abonnement 10 euro meer zou gaan betalen moet ik toch zeker sneller internet kunnen krijgen? Dit is natuurlijk niet eerlijk voor oud telfort klanten. 


 


Telfort bestaat niet meer en ik denk dat het al netjes is dat KPN de oud klanten heeft overgenomen en ze de oude voorwaarden laat gebruiken. Zal ook wettelijk iets zijn. Ik ken niet precies de verschillen tussen KPN en Telfort maar de prijs zal hem ergens in zitten.


Ik betaal nu dus 5 euro per maand voor onbeperkt bellen inclusief vast nummer etcetera.

Via hussel 16,50 +2= 18,50.

 

Dat is dus 13,50 meer voor exact hetzelfde....


Ik betaal nu dus 5 euro per maand voor onbeperkt bellen inclusief vast nummer etcetera.

Via hussel 16,50 +2= 18,50.

 

Dat is dus 13,50 meer voor exact hetzelfde....

Bel onbeperkt Nederland kost geen €16,50 per maand maar €9,99 per maand.


Telfort bestaat niet meer en ik denk dat het al netjes is dat KPN de oud klanten heeft overgenomen en ze de oude voorwaarden laat gebruiken. Zal ook wettelijk iets zijn. Ik ken niet precies de verschillen tussen KPN en Telfort maar de prijs zal hem ergens in zitten.

Vind je dat netjes, uit welk donker hol komt die opmerking, het is niet meer dan normaal dat als een bedrijf word samengevoegd, is geen overname, dat alle contracten worden nageleefd, dus als er glas in het spel is zou TS naar 200 moeten gaan, dit kon namelijk volgend de oude voorwaarden.

Nu is het oud Telfort klanten pesten, je mag wel meer als je maar veel meer betaald, ik vind dat niet zo netjes om eerlijk te zijn.


... dus als er glas in het spel is zou TS naar 200 moeten gaan, dit kon namelijk volgend de oude voorwaarden.

Het kon vroeger. Maar was het ook iets wat daadwerkelijk in de voorwaarden stond? Kun je dat laten zien?


Abonnees van KPN met een ouder "Alles-in-1" abonnement kunnen naar mijn weten de snelheid ook niet meer aanpassen.


@Nick83 , Nee dat kan ik je niet laten zien, de oude Telfort voorwaarden heb ik niet meer, weet alleen dat je net als bij KPN nu nog volgend de voorwaarden 1x per maand je snelheid kon wijzigen, 50/100 of 200, meer was niet mogelijk.

@wjb , Als het in de voorwaarden staat dat je mag wijzigen is het eigenlijk contract breuk, leuk kun je er kosteloos vanaf, heb je dus niks aan, en dat weten ze, slimme jongens hoor bij de afdeling abonnementen.😱😱


Ik ben ook oud Telfort klant, de regeling die KPN deed, is niet zo gek, een vergelijkbaar ander abo, is minder snel, en duurder volgens mij, ik heb mijn glasvezel QR code online aangemeld, en eenmaal met een glasvezel verbinding gaat ook nog eens de upload snelheid omhoog, ik denk ook de download wel een beetje en dat allemaal nog voor hetzelfde geld, dus die deal was goed !

Ik merk wel als ik glasvezel heb of ik toch nog supersnel wil, dan kan altijd nog beslist worden, mijn ervaring is dat de “overname” van KPN alleen maar verbetering in de kwaliteit van de verbinding heeft gemaakt,  ik heb nu via koper 97Mb/s download, 30Mb/s upload.

wat ik alleen niet begrijp, is, kan iedere glasvezel verbinding 1Gb/s leveren ? 


Abonnees van KPN met een ouder "Alles-in-1" abonnement kunnen naar mijn weten de snelheid ook niet meer aanpassen.

Nou ... ik kan het nog wel. Net nog zitten kijken. Maar hoger dan 200 kan ik ook niet. En het kost dan € 8,99. Terwijl er bij Hussel € 7,50 verschil zit tussen 50 en 200 mbit. Dus er is niet echt reden om dat te doen denk 😁


Abonnees van KPN met een ouder "Alles-in-1" abonnement kunnen naar mijn weten de snelheid ook niet meer aanpassen.

Nou ... ik kan het nog wel. Net nog zitten kijken. Maar hoger dan 200 kan ik ook niet. En het kost dan € 8,99. Terwijl er bij Hussel € 7,50 verschil zit tussen 50 en 200 mbit. Dus er is niet echt reden om dat te doen denk 😁

We gaan het wel zien, op een gegeven moment is meer snelheid ook “overkill” want je bent toch afhankelijk van het hele internet, en daar gaat niet alles even snel.

Ik moet wel zeggen dat ik alleen internet heb, geen tv of telefoon erbij, het Nederlandse commercieele aanbod vindt ik niet zo reuze, als ik meer tv zou willen hebben, zouden dat de zenders zijn die je toch al FTA kan krijgen, met een schotel.


Hallo @PvdW75! Je hebt al heel wat informatie gekregen van onze Community. Mocht je er toch nog niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice (0800-0402). Mijn collega's denken graag met je mee.  


Je bent een voormalige telfort klant. Net zoals ik. Weet je dan wanneer je van abonnement veranderd (bijv. meer snelheid wilt hebben) dat je dan niet meer telfort klant bent, maar een echte kpn klant wordt en dus ook die erg hoge abonnementskosten ga betalen. Zolang ik niets aan het abonnement verander blijf ik voormalige telfort klant en val onder die voorwaarden van telfort. Dus je betaald voor een 100/100 Mb/s minstens € 15,-- minder dan bij de kpn…...