Skip to main content


Ik wil bij deze per ommegaande mijn abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. Desnoods met een dag ertussen.

Dit geeft me een nieuwe aansluiting, nietwaar? Ik zie geen beperking op hoe kort je tevoren klant bent geweest.

Als welkomstgeschenk heb ik graag de Surface Go 2.

Serieus KPN, je loopt nieuwe klanten binnen te hengelen op de kosten van de bestaande, terwijl die geen voordeel hebben om te blijven. Dit geeft het signaal dat je beter af bent als je geen bestaande klant bent hier.



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik wil bij deze per ommegaande mijn abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. Desnoods met een dag ertussen.

Volgens mij kun je pas een nieuw abonnement afsluiten als je echt opgezegd hebt en de verbinding echt weg is. En dan duurt het weer een paar weken voordat je weer verbinding hebt. 

Als je al een nieuw abonnement afsluit terwijl je nog verbinding hebt, dan ziet het systeem dit, annuleert de opzegging en laat het abonnement gewoon doorlopen.

Daarnaast haalt het sowieso niets uit. Je word bij KPN pas gezien als nieuwe klant als je minimaal 6 maanden geen diensten afgenomen hebt.

Dit geeft me een nieuwe aansluiting, nietwaar? Ik zie geen beperking op hoe kort je tevoren klant bent geweest.

Als welkomstgeschenk heb ik graag de Surface Go 2.

Serieus KPN, je loopt nieuwe klanten binnen te hengelen op de kosten van de bestaande, terwijl die geen voordeel hebben om te blijven. Dit geeft het signaal dat je beter af bent als je geen bestaande klant bent hier.

Ja, dat klopt. Als het je niet bevalt: overstappen dan. Dan ben je nieuwe klant bij een andere provider. Die precies hetzelfde doet, nieuwe klanten cadeautjes geven en bestaande niet.



Admin: meeverplaatst