Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zit nu al een tijdje te klooien met internet, vroeger had ik Telfort internet en tv, waar ik heel simpel via de app mn internet kon versnellen.

 

Nu hebben jullie de roedel overgenomen en gelijk de boel voor maximale irritatie ingericht, sorry dat ik t zeg. Nergens staat duidelijk aangrgeven wat ik heb, en hoe ik kan verhogrn. Alleen compleet nieuwe bestellinven. Ik wil gewoon mn snelheid verhogen, regel die dingen nou eens klantvriendelijk. 

Ik heb nu digitale tv + internet. Dit wil ik houden maar de internet moet sneller.

 

Hallo @Gertjan Dieterman ,

Bij mij lukt dat als volgt : 

Log in op Mijn KPN

Kies bovenin Producten

Linksonderin abonnement wijzigen

En dan kan je overstappen op KPN Hussel met diverse snelheden. 


Hallo @Gertjan Dieterman 

 

Als je nog steeds een oud ‘Telfort abonnement’ hebt kan je ook daarin de snelheid aanpassen.

Als je jouw Thuis abonnement gekoppeld hebt in MijnKPN dan naar Producten en kiezen voor Thuis, daar kan je indien mogelijk onder Extra opties wijzigen of toevoegen de snelheid verhogen:

 


Hoi @Gertjan Dieterman, welkom op het forum!

Is het gelukt om via MijnKPN de snelheid van je abonnement te wijzigen? Heeft het bovenstaande advies geholpen? :blush:

Kom je er niet uit, dan kun je altijd even bellen met de Klantenservice via 0800 0402 (gratis). Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten


Hallo @Gertjan Dieterman ,

Bij mij lukt dat als volgt : 

Log in op Mijn KPN

Kies bovenin Producten

Linksonderin abonnement wijzigen

En dan kan je overstappen op KPN Hussel met diverse snelheden. 

@Gertjan Dieterman 

Is het inmiddels gelukt? 

Of hebben ze je via 0800-0402 kunnen helpen?