Skip to main content

vraag.. waarom maakt KPN het zo moeilijk om een nieuwe router / tv kastje te krijgen??

 

Ik ken de wifi manager, ik ken alle trucjes die kpn gebruikt om dit niet te hoeven doen.

 

Helaas heeft KPN niet door dat ze een dienst leveren waar ze goede apparatuur voor moeten verstrekken. een online tool is niet waterdicht. een klantenservice gebruikt ook een tool..

 

Ik wil eigenlijk gewoon nieuwe apparatuur, betaal er genoeg voor om dit te kunnen ‘eisen’

 

@kpn graag reactie.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Jongens, ik grijp hier toch even in. Ik heb een aantal berichten verwijderd. Waaronder jouw laatste reactie, @Dennis Schreve. We zitten hier allemaal om de klant te helpen. Laten we het wel leuk houden.


Check, misschien kan een moderator je verbinding uitlezen. Die kan namelijk ook zien wanneer het modem zijn verbinding verliest en daarop de juiste acties uit zetten. Let er wel op dat dit mogelijk een dag kan duren...

THanks! Ik wacht even een moderator af. Bedankt voor je tips


Ik heb de verbinding doorgemeten, @RickMinderh. Ik zie een aantal verbrekingen zo'n twee weken geleden. Maar ik zie geen verbrekingen in de afgelopen twee weken. Is de verbinding momenteel redelijke stabiel?

Het kan trouwens helpen om het glasvezelkastje en het modem stroomloos te maken. Sluit na twee minuten eerst het glasvezelkastje aan. Wacht tot deze volledig is opgestart. Sluit daarna het modem waar aan. Wacht tot deze volledig is opgestart.

Ik ben benieuwd of dit helpt.


Hallo Denise_!

 

Dankejwel voor je antwoord, excuus dat het 14 dagen heeft geduurt maar ik ben een tijdje niet in de mogelijkheid geweest om te reageren.

 

We hebben nog regelmatig dat zonder reden het internet ineens uitvalt.

 

na het herstarten van het modem is het weer goed.

Soms zit er weken tussen maar soms ook dagen.

 

zou het kunnen dat de aansluiting van de glasvezel een opdonder heeft gehad door een stroomstoring?

We hadden afgelopen weekend ook een stroomstoring waarna het internet niet meer wou opstarten tot ik beide kastjes ( glas en experiabox ) had gereset.

 

 

hmpf..

 

ik weet het niet meer..


Het zou zeker kunnen dat het glasvezelkastje even van slag was door een stroomstoring. Die stroomstoring, was dat toevallig op 18 februari? Ik zie op die dag namelijk 1 verbreking. Verder geen verbrekingen.


Hi.. nee dat was de 20e.. kan ook eerder gebeurt zijn.. hebben eind vorig jaar ook al een keer een stroompiek gehad waarbij veel mensen in de wijk apparatuur kapot hadden daarna.. 


Ah, oke. Nee, is ik zie geen verbreking op 20 februari. Ik kan daarom alleen onderstaande aanraden:

Het kan trouwens helpen om het glasvezelkastje en het modem stroomloos te maken. Sluit na twee minuten eerst het glasvezelkastje aan. Wacht tot deze volledig is opgestart. Sluit daarna het modem waar aan. Wacht tot deze volledig is opgestart.