Skip to main content

Ik zou morgen een nieuw modem moeten krijgen,  maar ik heb geen bevestiging en geen retourgegevens zoals een ordernummer.  Bovendien staan de noodbundels in de wacht en moet ik eerst de eigen bundels opmaken, dat is toch niet de bedoeling?

Hi @kevster, bedankt voor jouw bericht: nee dat is zeker niet de bedoeling!

Op basis van jouw klantgegevens in je profiel, heb ik kunnen achterhalen dat het modem gister omgeruild is, maar dat dit geen oplossing is geweest: er staat nu een monteursafspraak ingepland voor komende dinsdag. Er zijn meerdere 100GB bundels geactiveerd en daar is ook al wat van verbruikt: so far, so good? Geef je een update als de monteur dinsdag langs geweest is?


Retour gestuurd zonder kenmerk. Maar wat jammer is, ik had al direct aangegeven dat er een monteur moest worden gepland,  want de lampjes van het nt branden niet goed.  In 3 maand tijd 4 modems versleten en haal ook maar 1/3 van de snelheid. Hopelijk kan monteur dat ook verhelpen.  En de kpn app op de tv werkt alleen met bekabeld internet volgens kpn, niet echt slim bedacht. 


Een storingsmonteur plannen we in als we aan het eindpunt zijn gekomen van alle stappen die doorlopen kunnen worden. Al snap ik je opmerking wel, na zoveel modems in zo’n kort tijdsbestek. 

En de kpn app op de tv werkt alleen met bekabeld internet volgens kpn, niet echt slim bedacht. 

Ik snap deze opmerking niet helemaal, want bij het installeren van de KPN SmartTV app lees ik: 

 

Dus je kunt deze app via bedraad of draadloos internet gebruiken! 
Belangrijkste vraag nu: heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen?


 Internet kwam na 4 dagen vanzelf terug . Monteur uit de planning gehaald   daarvoor heb ik 8 keer moeten bellen. Een medewerker vertelde me dat er opzettelijk de mute knop wordt gedrukt bij de klantenservice en dat de klant blijft hangen en de medewerker dan iets anders doet dan werken  Dat is wel triest als dat zo is.


Dat zou inderdaad triest zijn! Fijn dat het internet weer werkt, @kevster!