Skip to main content

Hallo,

 

ik ben in december verhuisd. Ik heb toen contact gehad met kpn en er mij verteld dat ik in februari glasvezel heb. Ik heb een noodpakket gekregen waarvan de antenne het alleen buiten doet. En een kastje met wifi met 100mb oer dag. Nu heb ik vandaag gebeld en heb gevraagd wanneer de monteur zou komen. Er is mij verteld dat de monteur pas in april komt. En dat er niks gedaan kan worden. Sorry maar dit vind ik geen service. Als er niets aan gedaan wordt dan ga ik naar een andere provider.

Is er al glasvezel in huis??


Is er al glasvezel in huis??

Aansluiting voor glasvezel is er. Alleen de afspraak is nu pas in april


Wat vervelend dat je nog geen aansluiting hebt.

Alle andere providers, op één na, leveren over hetzelfde lijntje als kpn. Als dat lijntje (glasvezel) er niet is dan blijft de coax over. Met meestal Ziggo. Maar niet overal.

Is er geen “ouderwetse” koper aansluiting aanwezig waar kpn op kan leveren? Of heb je aangegeven bij de aanvraag “te wachten op glasvezel”? Als er koper is kan je dat misschien wijzigen. Later kan je dan makkelijk over naar glasvezel.


De vraag is dan of de andere kant ban dd kabel ook al klaar is. Wat zegt www.kpnnetwerk.nl als u daar postcode en huisnummer invult??


Hoi @Slechte service2 en welkom hier op ons forum :)

Als je het tot april moet doen met een noodpakket dan begrijp ik heel goed dat je daar niet blij mee bent, zou ik zelf ook niet zijn. Heb je hier ook al contact over gehad met KPN Netwerk? Als jij je forumprofiel voor me in zou willen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan dan kan ik ook vanaf hier mee gaan kijken. Hopelijk kan ik je vanuit daar van wat meer duidelijkheid voorzien.