Skip to main content

Ineens is het internet afgesneden van 19.00 uur tot nu om 21.00 uur en het internet is nog steeds afgesloten en ik weet de reden niet, los het probleem op. bedankt

Ā 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ineens is het internet afgesneden van 19.00 uur tot nu om 21.00 uur en het internet is nog steeds afgesloten en ik weet de reden niet, los het probleem op. bedankt


Het internet werkt niet voor mij, het is plotseling gestopt, ik wil het probleem aanpakken en oplossen.


Hoi @Hamid Alaskar, welkom op het forum.Ā 

We kijken graag met je mee, wil je jouw profiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan kunnen wij aan de slag.Ā 


*****

Hamid Alaskar


Het internet werkt niet voor mij, het is plotseling gestopt, ik wil het probleem aanpakken en oplossen.

admin: adres onleesbaar gemaaktĀ 


Het internet is tot nu toe meer dan 3 uur gestopt, waarom weet ik niet wat de oplossing is. bedankt


HoiĀ @Hamid Alaskar,

Het is niet de bedoeling dat jij jouw adres publiekelijk plaatst. Ik heb jouw gegevens daaromĀ verplaatst naar jouw profiel waar deze alleen zichtbaar zijn voor KPN medewerkers. Ik ga voor jou kijken waarom jou internet niet werkt.

Houdt er rekening mee dat, hoewel jouw vraag nu prioriteit heeft omdat jij helemaal geen internet hebt, jij jouw vraag wel via het forum stelt. Normaliter kan het iets langer duren voordat jij antwoord krijgt, het forum is immers geen chat maar een publiekelijk platform wat bedoelt is zodat klanten elkaar kunnen helpen.Ā Mocht je liever bellen dan kan dat via 0800-0402.Ā 


Hoi @Hamid Alaskar,

Ik heb jouw verbinding nagekeken. Het blijkt dat er een poort niet goed is geconfigureerd. Ik heb een ticket aangemaakt voor de backoffice, deze zullen contact met jou opnemen. Helaas gaat dat vanavond waarschijnlijk niet meer lukken.Ā