Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn nieuwe abonnementen bij KPN begint 07-05-21

Echter heb ik begrepen dat bij Ziggo per 29-04-21 het abonnement stopt.

Is het nog mogelijk de ingangsdatum van mijn abonnement bij KPN eerder te starten. Dit omdat ik 3 schoolgaande kinderen heb die gebruik moeten kunnen maken van internet voor school.

Met vriendelijke groet,

Monique Ossewaarde

Hallo @Ossew79, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt dat je zonder diensten komt te zitten. Het betreft hier een communicatiefout vanuit Ziggo. Als je bij KPN hebt gekozen voor de Overstapservice, dan zullen wij jouw Ziggo abonnement stopzetten. Ziggo stuurt je een bevestiging met een eerst mogelijke datum. Dit betekent niet dat je ook op die dag afgesloten wordt. Op de dag dat wij jouw diensten hebben aangesloten, geven we namelijk een seintje aan Ziggo dat zij jou kunnen afsluiten. Zo hoef je niet zonder diensten komen te zitten. 


Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik zie de overstap met vertrouwen tegemoet. Ik verheug me op mijn nieuwe abonnement  bij KPN. En de kinderen verlangen naar fatsoenlijk internet. Bij Ziggo had ik de hoogste snelheid maar de WiFi van KPN bij ah was zelfs sneller. Ik heb nog nooit zo'n slechte internet verbinding gehad als bij Ziggo. Hiervoor XS4ALL was veel beter. En gezien KPN de kennis van XS4ALL in huis heeft gehaald durf ik nu al te zeggen dat dit wel goed zit bij KPN. Nogmaals bedankt voor je reactie.

Â