Skip to main content

Beste, vandaag zou ik mijn internet en tv kunnen analuiten maar dit werkt niet. Het lijkt erop alsof de verbinding nog niet actief is, terwijl vandaag de datum is?! Hoe kan dit? I kheb al naar KPN gebeld maar nu kan er pas woensdagochtend een monteur langs komen..! Is mijn product al actief?! Ik vind hem namelijk ook niet terug in mijn KPN app anders graag zsm activeren zoals afgesproken. Alvast bedankt. Mvg 

Je geeft aan dat je al met de klantenservice gebeld hebt en die hebben een monteurs afspraak gemaakt voor a.s. woensdag, het lijkt mij dat er iets nog niet werkt.

Gaat het om een  glasvezel- of een dsl aansluiting en wat heb jezelf al geprobeerd

 


Hallo @KimberleyZ de dag is nog niet om. Op het moment dat je een SMS en/of mail krijgt dat jer aansluiting actief is, kun je van je diensten gebruik gaan maken.

 


Beste @JanD dat begrijp ik, maar ik heb de sms vanmorgen al gekregen en helaas werkt het niet! Het lampje van glasvezel gaat nirt branden op het glasvezel kastje en Ziggo is per vandaag opgezegd. Monteur komt pas woensdag en moet morgwn thuis werken, zonder internet?! Kunt u alstublieft kijken of de aansluiting actief is? Want ik zie geen producten staan?!


Hallo @KimberleyZ ik kan helaas niets voor je nakijken, ik ben een forumlid, net als jij.

Heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna weer herstart?

Welke lampjes en welke kleur branden er nu op de glaskast?

Zit de netwerkkabel tussen glaskast en modem/router goed aangeklikt in de rode WAN-poort van de modem?

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, geeft KPN pas een seintje aan Ziggo als de lijn daadwerkelijk is opgeleverd en dan pas stopt Ziggo met het leveren van diensten.

Als het goed is heb je nog gewoon diensten van Ziggo tot je beschikking.

 


@KimberleyZ Welkom op het forum! Werkt het inmiddels al wel? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!