Inloggen bij Berichtenbox MijnOverheid lukt niet via vaste KPN aansluiting
Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen op de Berichtenbox van mijn overheid .
Ik krijg de melding aktie mislukt.
Dit is als ik thuis gewoon wifi van kpn gebruik.
Als ik mijn mobiel netwerk wifi gebruik kan ik wel gewoon inloggen.
Tot een paar weken geleden had ik hier geen problemen mee.
Ik heb nog steeds dezelfde telefoon en tablet.
Wie weet waaraan dit kan liggen??
Bladzijde 1 / 1
Beste ​@Stiek , houd de app eens ingedrukt, klik dan op app info, klik op opslag en cache, klik op cache wissen, ga 1 stap terug en klik op nu stoppen en klik daarna weer op openen.
Probeer het nu eens.
Â
Gebruik je ESET van KPN ofzo?
Hallo,
JanD, ik heb de cache gewist maar dat heeft niet geholpen.
Beste Marion92 Ja ik weet van kpn, maar dat gebruik ik al een langere tijdÂ
Beste Marion92 er had moeten staan "Ja ik heb eset van kpn"Â
Hoi ​@Stiek, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Dit kan ik ook niet meteen plaatsen maar ik denk natuurlijk wel graag met je mee! Heb je ook nog iets van een pc of laptop die je eens bekabeld aan kunt sluiten op het modem? Ben in eerste instantie benieuwd of je met een bekabelde verbinding wel kunt inloggen bij de desbetreffende berichtenbox. Zie je bevindingen graag tegemoet!Â
Dus op een bekabelde laptop inloggen lukt niet, ik blijf het raar vinden dat het tot begin december gewoon lukte om in te loggen en nu niet meer.
Ik zet nu de wifi van KPN uit en gebruik mijn mobiele netwerk om in loggen, dit werkt wel maar is niet zoals het hoort, ik heb het ook op een tablet geprobeerd en daar lukt het ook niet.
Helder, bedankt voor de toelichting ​@Stiek! Ben zelf niet bekend met deze app dus ik sla deze informatie even op. Ik zal hier intern ook eens navragen of iemand weet wat hier de eventuele oorzaak van is!Â
Hmm. Die app heb ik dus niet, want gebruik ik nooit. Benader m'n documenten alleen met m'n laptop.
Lukt het op de (bekabelde) laptop of via een browser (op je tablet bijvoorbeeld) ook niet?
https://www.digid.nl/Â (mogelijk kom je op de tablet via deze link alsnog in de app i.p.v. de website in de browser)
Er zijn nog niet meer meldingen dus vooralsnog individueel probleem / storing.
Gebruik je Apple of een Android merk?
Â
Hallo
Ik krijg het volgende te zien op de laptop
 En wat Digid betreft, deze werkt want ik kan diverse site's openen waar de Digid voor nodig is, zelfs de site voor toeslagen van de overheid kan ik openen maar niet de berichtenbox !!
Ps. de site van digid opent wel gewoon op de laptop
Het is mij gelukt op de overheid site te komen en in te loggen met digid
In de de link naar de overheid moest ik nog wel www. bij voegen
Â
Oh, je kunt specifiek MIJN OVERHEID niet bereiken. Is daar een app van?
Overigens is het beetje data wat je dan via 4G/5G verbruikt ook vrij nihil. Dus dat is op dit moment ook een prima uitwijk. Met de Hotspot van je telefoon dan ook via de laptop te gebruiken.
Heb je al eens alle cookies voor die site gewist in je browser?
Mooi dat het gelukt is op de laptop maar het zou fijn zijn als het ook op mijn mobiel werkt iedereen bedankt voor het meedenken en bedankt voor de info
Je gebruikt ESET Thuis van KPN zeg je? Mogelijk blokkeert dat (onbedoeld) de berichtenbox website.
Kijk eens in de instellingen of er iets fout staat.
Toevoegen of verwijderen van URL's aan de lijst met geblokkeerde websites
Toevoegen of verwijderen van URL's aan de lijst met toegestane websites
Eset gecontroleerd maar er zijn geen websites geblokkeerd en ik heb voor de zekerheid ook die van de overheid en digid laten controleren geen problemen alles veilig en toegestaan
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.