Skip to main content

ook na reset kan ik met het achterop vermelde wachtwoord niet inloggen?

Kijk heel goed of je niets over het hoofd ziet qua tekens van het wachtwoord op je box.

Kan heel goed zijn dat het wachtwoord begint met een teken als : of dat je er een teken in heb zitten zoals deze )

De harde reset op de box moet zolang worden ingedrukt tot het lampje power rood wordt.

Hierna loslaten.


klopt helemaal alles 3x gecontroleerd maar ww is goed, v12 met reset tot alles uit gaat rood lampje wordt de power niet!

toch kleine minuut ingedrukt


Als groene power lampje rood wordt direkt loslaten. Te lang vasthouden is ook niet goed. Wat je ook kan proberen is om in te loggen in je router en van daar uit je box te resetten naar fabrieksinstellingen.

Ga naar maintenance en klik op reset.

Inloggen met 192.168.2.254

Klik op Reset bij Factory Settings.

Kijk als je hier op geklikt hebt wel even op je box of hij opnieuw opstart. 

Kan even duren !!! (geduld)

Hoe lang heb je de box al ?

 

 


heb dus geen rood lampje is groen of gaat uit

 


Het powerlampje is idd groen als het brand maar wordt rood als je een reset geeft. Volg anders bovengenoemde instructies.


wat ik ook druk groene lampje gaat uit maar wordt nooit rrod

 


kom dus niet in de box, rood lampje brand dus niet en de box heb ik nu een week


Ik neem aan dat je de box reset in het kleine gaatje aan de achterkant van de box met een paperclip of iets anders puntigs ?

 

 


klopt helemaal ware het niet dat het lampje NIET ROOD wordt


storingsmonteur komt al is te vaak uitgevallen

 


Goedemiddag @basdetheije, begrijp ik het goed dat er een monteur is geweest? Dit in verband met veel wegvallen van de verbinding?


klopt en valt nog steeds weg, kpn aan de lijn gehad ; u kunt browsen op internet, dat gaat, dan ligt het lokaal , daaaag


Wat ervaar je dan precies? Valt de algehele verbinding weg of is het dat jouw apparaat de draadloze internetverbinding even verliest? Zou je iets meer kunnen toelichten? Voor draadloos internet kun je een kijkje nemen in: 

 


Heb op mijn pc een bedrade aansluiting kan alles doen en op mijn snelheid, had van de week radio op pc aanstaan en deze valt regelmatig uit!


Heb op mijn pc een bedrade aansluiting kan alles doen en op mijn snelheid, had van de week radio op pc aanstaan en deze valt regelmatig uit!

Een radio zender zoals 538 ofzo? Of Skyradio? Of bedoelt u wat anders?


Radio npo2 bijvoorbeeld


Radio npo2 bijvoorbeeld

En andere radio zenders vallen ook uit?


Niet geprobeerd


Je ervaart alleen maar problemen met die specifieke radiozender? Verder valt het internet niet weg begrijp ik. Op welke manier probeer je deze zender te luisteren? 


nu heb ik diverse kanalen en programma's geprobeerd en het valt de hele tijd weg in de achtergrond draait  speedtest mee en deze geeft keurige waardes volgens kpn speedtest maar als ik naar duitsland ga;

    Down Up Ping (ms)
Date and time Server Mbit/s Mbit/s median jitter
04.01 16:38 Deutschland - Frankfurt - #1 29,78 128,0 12.0 0.4
04.01 16:35 Deutschland - Frankfurt - #1 27,22 160,8 12.0 1.8