Skip to main content

Dag 7 zonder TV internet en vaste telefonie in Coronatijd! Vanaf donderdag 4 september contact met KPN omtrent een storing, veel buurtgenoten bellen eveneens maar worden met een kluitje het riet ingestuurd. Vrijdagavond komt een sms "u bent onderdeel van een grotere storing". Ja KPN dat wisten wij wel maar jullie blijkbaar niet. Dan gaat het weekend in met de mededeling dinsdag 8september 18.00 uur gereed. Nou niet dus, dinsdag is voor het eerst een KPN busje op de buurt wordt gesignaleerd en termijn genoemd in SMS is inmiddels verstreken. Nu staat zelfs op de site met storingen geen info meer. Communicatie bedrijf KPN waar is jullie Communicatie. Thuiswerken-Thuis onderwijs is niet mogelijk.

Door uitval van een netwerkkaart (zoek ook maar eens DSLAM in dit forum), waar ongeveer 200 tot 300 aansluitingen op zitten, heb ik enkele jaren geleden 10 dagen zonder signaal gezeten.

Tv gekeken via m'n Digitenne, en internet via de wifi van de buurvrouw. (nu heb ik een mobiel met wifi-Hotspot erin)


Beste @vijver, wat ontzettend rot dit zeg! @PeterG attendeerde mij op jouw topic en ik heb meteen even gekeken hoe het ervoor staat. Ik zie inderdaad dat de verwachte einddatum gisteren was, maar ik zie ook dat het betreffende ticket nog niet afgemeld is. Betekent, zoals jij zelf ook al had geconstateerd, dat de storing nog niet verholpen is.

 

Het enige wat ik op dit moment kan doen, is de internetbundel die je hebt gekregen, verhogen als dit nodig is. Helaas heb ik niet meer informatie dan jij en weet ook niet wanneer dit wel opgelost gaat zijn. Mijn excuses hiervoor!


Hoe staat het er nu voor? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je het dan laten weten?


Op dit moment nog steeds behelpen. We hebben het 'noodpakket' ontvangen. Nu is de eind datum op de 15 om 18.00uur op naar de 12 dagen zonder een normale verbinding. Jammer dat wij als abonnees telkens kpn moeten activeren om de storing op te lossen.


Ik zie 'm inderdaad nog steeds staan, wat rot dit 😞. Hopelijk is het dan morgen eindelijk opgelost! 


Wij hebben weer verbinding, echter een deel van de buurt nog niet, ik houd mijn hart vast voor wat komen gaat. Dit gaat veel abonnees kosten, veel buurt genoten zijn het geklungel van kpn beu. Het wordt tijd dat kpn tekst en uitleg geeft en tevens financiële compensatie toekent. 


Fijn dat het nu in ieder geval weer werkt! Helaas kan ik nog steeds niet zien wat er nu precies aan de hand was 😞. Wel kan je, zodra een storing afgemeld is, natuurlijk een vergoeding aanvragen. Dat kan via kpn.com/vergoeding.