Skip to main content

Waarom is het zo moeilijk het helpdesknummer op de kpn site te vinden?!

ik heb al jaren slechte WiFi in huis. We zijn er aan gewend geraakt meerdere keren per dag de V8 box te resetten en laptops opnieuw te verbinden. Inmiddels loopt het helemaal de spuigaten uit. Ook de meer gevoelige WiFi speaker en slimme thermostaat vallen voortdurend uit. Inmiddels geeft de de verbinding via stroomnet ook keuzes. Heeft kpn een oplossing of wordt ik gedwongen te switchen?? Help!

 

Signaal is gewoon te zwak van dat ding, hier ook al een topic over lopen, meerdere keren gebeld exact hetzelfde probleem met Toon thermostaat, de Google home de draadloze zenders voor TV boven en ga zo maar door, de enige optie die je krijgt is 50 euro korting op een wifi versterker van 199 euro, die nieuwe klanten gewoon gratis krijgen nu, is ook niet voor niks dat ze dat nu opeens erbij gaan geven.


@Paolo Wally welkom op het forum. Ik zou je graag willen helpen bij het afhandelen van deze storing. Ik begrijp dat je de box regelmatig reset. Doe je dat op dezelfde manier als aangegeven op onze pagina over het resetten van het modem, zoals bij stap 2? Zo ja zou je dan alleen nog even kunnen proberen onze wifi manager te doorlopen en kijken wat daar uit komt? Mocht dit niet helpen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik je verder kan helpen.Â