Skip to main content

Ik ben verhuisd en ik had mijn verhuizing doorgegeven en dat was voor 28 maart geworden. Op het nieuwe adres zou ik dan weer glasvezel internet hebben.

Twee tot drie weken voor de 28e heb ik met KPN contact gehad omdat ik op mijn nieuw adres nog geen FTU/NT kastje had en ik graag een afspraak wilde om dit te laten installeren. Men was verbaasd dat er nog geen afspraak gepland was en gaf mij het nummer van KPN Netwerk.

Vanaf dat moment kom ik in een oneindige telefoonlus van KPN netwerk, Volker Wessels Telecom en Energie Care. Die laatste is niet via het gegeven nummer te bereiken noch te mailen (mail komt niet aan).

Terug naar KPN dan maar, daar blijf ik ook bellen en word ik meermaals weer doorgezet naar KPN NETWERK, Volker Wessels Telecom en krijg ik een nieuw nummer van EnergieCare en zelfs een ander mailadres. Daar kom ik via het menu terecht op een amateuristisch bandje dat mij verteld dat ik als eerste in de wachtrij sta. Daar sta ik dan meer dan 1 uur als eerste in de wachtrij, meermaals zelfs. Lekker mijn bundel ben ik dus ook aan het wegbellen naar een nummer dat alleen bandje heeft maar geen medewerkers die opnemen. Naar het nieuwe mailadres gemaild, joepie daar krijg ik ook een reply dat de mail niet aankomt.

Weer terug naar KPN daar word het eindelijk (denk ik dan) doorgezet naar de backoffice, de backoffice neemt contact op met energiecare en die zullen dan met mij contact opnemen. Maar dat doen ze niet, meermaals gebeld naar de backoffice omdat contact uitblijft. Energiecare zou mij bellen voor een afspraak maar nee hoor. En andere keren dat ik bel naar de backoffice wordt ik weer doorgezet naar Volker Wessels telecom die mij ook weer doorsturen naar EnergieCare welke weer niet opneemt. Zo ben ik al meer dan een maand bezig omdat ik dacht proactief te handelen zodat mijn overstap vlekkeloos zou gaan. Verkeerd gedacht, zelfs het probleem voortijdig aankaarten heeft geen enkel effect. 

 

Is er iemand bij KPN die voor KPN het contract dat ik met hun gesloten heb wil waarmaken en echt zorgen (niet beloven) dat ik een afspraak krijg.  Ik hoor het graag zo niet dan ga ik maar overstappen want ik ben al een maand bezig met jullie werk zonder resultaat en heb nog steeds geen afspraak.

Het is een drama inderdaad.  We zien dit vaker. En kpn de provider,  waar dit forum van is en die de verbinding moet gaan leveren, kan niets doen.  Die zijn afhankelijk van kpnnetwerk.  Die moet bij kpn de provider en alle andere providers aangeven dat de aansluiting opgeleverd is. Mijn advies zou zijn stap een jaartje over naar Ziggo en kom weer terug als de aansluiting is opgeleverd. 


Het is een drama inderdaad.  We zien dit vaker. En kpn de provider,  waar dit forum van is en die de verbinding moet gaan leveren, kan niets doen.  Die zijn afhankelijk van kpnnetwerk.  Die moet bij kpn de provider en alle andere providers aangeven dat de aansluiting opgeleverd is. Mijn advies zou zijn stap een jaartje over naar Ziggo en kom weer terug als de aansluiting is opgeleverd. 

Dat is wel zo, in de normale gang van zaken. Hier gaat het echter, weer mis.

Dit moet nu als klantcase CSD bij VWT worden ingeschoten gok ik, aangezien er haast bij zit, en ik denk dat de provider dit moet doen, wellicht via KPN NetwerkNL


Hoi @Abou, welkom hier. 

Ik snap heel goed dat je baalt. Je wilt graag weten wanneer het opgeleverd wordt. Want je wacht nog op het glasvezelkastje begrijp ik. Ik kijk graag eens mee wat ik hier in kan betekenen. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik kan betekenen.Â