Skip to main content

Beste KPN,

Vorige maand ben ik op jullie overgestapt en toen hebben jullie snel internet beloofd en dat het overal in het huis goed ontvangst is (we hebben 100 m^2). Vervolg belofte was dat KPN anders gratis wifi repeaters komt installeren zodat we wel overal goed wifi hebben. Nu is de installatie voor de helft gedaan (ondergronds is langs geweest om de bedrading compleet te maken) maar bovengronds heeft nog niet het juiste contactpunt geïnstalleerd. Nu hangt er een kastje heel lelijk uit de muur. Volgens ondergronds was het beloofd dat dit vooraf aan hun bezoek gedaan zou worden en dat zij ook de middelen daarvoor hebben. 

Ten tweede, ons internet is alsnog traag en we hebben slecht ontvangst in de kamers. Dus we maken graag gebruik van de wifi repeaters. (Er is ook geen wifi check uitgevoerd)

 

Graag hoor ik wanneer dit kan!

@Delfshaven Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat de installatie niet zo verlopen is als zou moeten. Ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je als eerste de Wifi Manager willen doorlopen, deze resultaten zie ik ook en op basis daarvan kan ik handelen. 

En zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 


Hoi KPN, Fijn dat je ons wil helpen.

Ik heb de wifi manager doorlopen en het forum profiel ingevuld.

Graag hoor ik wat er gedaan kan worden. Alvast bedankt :)


Een nette wandcontactdoos bedoelt u. Zoiets:

Dat kan een KPN monteur wel monteren, maar u zult zelf moeten zorgen dat de juiste onderdelen aanwezig zijn. De KPN monteur heeft waarschijnlijk niets bij zich. Er bestaan namelijk 10-tallen verschillende merken, types en kleuren. Een monteur zal hoogstwaarschijnlijk nooit de juiste bij zich hebben die aansluit bij uw andere wandcontactdoos in huis.


@Delfshaven Ik zie helaas nog niet dat de Wifi Manager doorlopen is, tenminste ik zie de gegevens nog niet terugkomen. 

Heb je overigens ook een mogelijkheid een foto te plaatsen van hoe het kastje er nu bij hangt? Dan kan ik namelijk bepalen welke monteur ik het beste kan aansturen! 


@Delfshaven Ik heb niets meer van je gehoord, hoe is de situatie op dit moment?