Skip to main content
goedenavond,



ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen en wou gelijk aan de slag gaan maar de Expedia box v10A blijft rood staan. Nu stond er eerst dat de installatie pas kon op 8 oktober maar ik kreeg gisteren al een sms met dat de verbinding gereed is en ik kan beginnen met installeren. Heb via kpn dus de instructie video bekeken en alles gaat goed maar heb dus geen internet . Ik heb een koper aansluiting en dan die stopcontact met 4 gaten. Heel vervelend dit en vooral verwarrend omdat het eerst 8 oktober was en dan nu kon het eerder maar doet hij het niet. Heeft iemand enig idee wat ik kan proberen of aan wat het kan liggen. Wil het zo snel mogelijk opgelost hebben. ☺️



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
Hallo @Charella, welkom op het KPN forum. Dat is raar? Zal het voor je nakijken of je verbinding al gereed is, mogelijk dat de we iets te enthousiast zijn geweest met het versturen van de sms. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Geef je hier een seintje als je het profiel hebt aangevuld? Dan kan ik voor je aan de slag 🙂
.
Hallo @Charella, welkom op het KPN forum. Dat is raar? Zal het voor je nakijken of je verbinding al gereed is, mogelijk dat de we iets te enthousiast zijn geweest met het versturen van de sms. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Geef je hier een seintje als je het profiel hebt aangevuld? Dan kan ik voor je aan de slag :)

Goede morgen, ik heb me gegevens ingevuld. Bedankt voor de snelle reactie.
Graag gedaan, @Charella. Tsja, we zijn inderdaad iets te enthousiast geweest. Sorry, de SMS kwam te vroeg. Jouw aansluiting is op 8 oktober, aankomende dinsdag gereed. Nog heel even geduld 😊

Reageer