Skip to main content

Hallo, vorige week heb ik het aansluit pakket voor glasvezel ontvangen. Tv ontvangers en glasvezel kastje zitten allemaal in de doos behalve het modem kpn box 12. Deze zou er volgensmij ook bij moeten zitten of word deze nageleverd? Iemand een idee? Vriendelijke groet André 

Hi @MirAnd, welkom hier. 

Nee, de Box 12 hoort wel in je pakket te zitten. Is het inmiddels gelukt om eentje na te bestellen? Eventueel via 0800 0402?


Hoi, bedankt voor je reactie. Inderdaad gisteravond contact opgenomen met 0800 0402 de mevrouw die ik aan de telefoon had zou er een melding van maken hier zou ik nog een mail van krijgen, maar die heb ik nog niet gekregen. 9 maart zou de installatie datum zijn, als de box 12 dan nog niet geleverd is kan ik dan gewoon de oude experia v10 gebruiken? 


Heeft u een v10 dan? Bent u bestaande klant? Geen nieuwe?

Ja natuurlijk kunt u de v10 gebruiken. Dat zal ook de bedoeling zijn.


Ja heb een v10 en ben een bestaande klant alleen gaan we nu van koper over naar glasvezel. Geen idee of het de bedoeling is dat ik de v10 ga gebruiken, maar omdat de box 12 er wel bij stond bij het maken van de apparatuur keuze en bij de bestelling wat er in het pakket zou zitten vroeg ik mij af waarom deze er nu niet bij zit. Word als het goed is nageleverd. Wil ook best de v10 blijven gebruiken als het maar functioneert.