Skip to main content

HIERONDER EEN KOPIE VAN EEN MESSENGER INTERVIEW MET EEN KPN-MEDEWERKER

Goeiemorgen, we proberen je hier goed te helpen. Je hebt op 1 augustus bezoek van een monteur van ons gehad. Deze monteur kon niet installeren omdat KPN Netwerk nog laswerk moet uitvoeren. Hoewel de naam anders doet vermoeden is KPN Netwerk een onafhankelijk onderdeel van KPN en verantwoordelijk voor de aanleg en het beheer van een deel van het glasvezelnetwerk, toegankelijk voor elke provider. KPN Netwerk heeft dus niets met ons te maken, het is een apart bedrijf. Er is een nieuwe afspraak gemaakt voor een installatie monteur van KPN en deze komt op 19 augustus. Mijn advies is dat je contact opneemt met KPN Netwerk om een afspraak te maken met een monteur van hen. De monteur van KPN Netwerk moet komen voordat onze installatie monteur komt, dus voor 19 augustus. Op deze pagina vind je de mogelijkheden om contact op te nemen met KPN Netwerk: https://bit.ly/2JChjo5

 

 

12:00

 

Ik kan geen afspraak maken op de opgegeven website

 

 

Otwórz zdjęcie

Otwórz

Wysłano

Otwórz zdjęcie

 

 

ik heb de code niet

 

KPN

KPN

Ik begrijp dat je geen code gekregen hebt per de post van KPN Netwerk ? Helaas kan ik niet zien wat deze code zou moeten zijn. Ik ga ervan uit dat KPN Netwerk deze code wel heeft, of een tijdelijke code. Ik raad je dan ook aan om telefonisch contact te leggen met KPN Netwerk voor deze code.

 

 

Ik heb KPN NETWERK al gebeld op het telefoonnummer 088600760 m, ze zeiden dat je een bestelling moet geven

Otwórz

 

Ik moet het zo begrijpen KPN NETWERK lost me niet op omdat ze geen reparatieopdracht van KPN hebben, je geeft ze geen opdracht omdat je dat zo leuk vindt, als monopolisten op de markt, internet hebben hangt af van jouw humor. Zo zou ik het moeten begrijpen

 

 

13:03

Als je kunt, geef me deze code en ik zal je niet meer lastig vallen want het is vermoeiend voor jou en voor mij, hoe meer ik over een uur op vakantie ga

 

KPN

KPN

Ik vind het alleen maar erg jammer dat je het op die manier ondervindt. Ik wil je dan ook mijn excuses maken voor het ongemak.

 

 

Bent u een nieuwe klant? Net verhuisd? Of een bestaande klant die nu gewoon verbinding heeft via de telefoonlijn? 


Ik ben een nieuwe klant, ik ben een klant van T Mobile, dat ze een storing hebben en van KPN NETWORK komen, maar ze sturen me een link om een ​​afspraak te maken, maar ik kan niet, omdat ik niet' t hebben de code, en de medewerkers van Kpn Netwerk noemen ze dat ze dat niet kunnen omdat ze geen bestellingen hebben bij kpn en zo speelt kpn geeft een link om een ​​afspraak te maken met een monteur kpn netwerk en kpn netwerk zegt dat ze kan niet accepteren omdat hij kpn . moet melden

en dit werd verklaard door een KPN-technicus, en na zijn bezoek op 1 augustus is er stilte die het probleem bij iedereen wegduwt

De bestelde producten en diensten zijn niet volledig geleverd.
Oorzaak: 12. Laswerk achteraf (Koper/Glas)
Omschrijving: onze monteur kon de werkzaamheden niet volledig uitvoeren. Voordat wij uw installatie kunnen
afmaken, moet een monteur van KPN Netwerk eerst uw aansluiting herstellen. Deze afspraak hebben wij al ingepland.
U ontvangt binnen 1 werkdag een e-mail met daarin een link. Maak daarmee eenvoudig een nieuwe afspraak met
onze monteur, dan maakt deze de installatie af.
Grondkabel werkzaamheden
Ticketnummer: Sir202208013494
Afspraakdatum: 1 augustus 2022

 


Hoi @Zbigniew . Welkom op het forum.

Begrijp ik nou goed dat je bij T-mobile wegkomt en nu overgaat op KPN? 


Je hebt niet meer gereageerd. Mocht je nog willen dat ik meekijk, kun je dan mijn vraag beantwoorden>?