Skip to main content

Hoi

Mijn verbindingen van tv en internet doen het in een keer niet meer krijg steeds verschillende codes f846 dan de code van software kan niet geladen worden. Experiabox v10 Service lamp brand oranje. Power brand groen. wireless brand groen. En internet brand niet..

De DSL achterop brand helemaal niet

L1 en l2 allebei niet...gisteravond deed alles het nog..ging het systeem midden in de nacht een software update doen.

En vanmorgen niks meer..alles geprobeerd.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Dat klinkt niet best. Je zou nog kunnen kijken of het kabeltje tussen het modem en israpunt nog goed zit anders ben ik bang dat er iets mus is tussen de centrale en je modem. 


Hoi @Tyros4, dit klinkt niet ok. Als internet niet brand, dan krijgt ‘ie geen signaal binnen. Controleer of alle kabels er goed inzitten, en reset je Experia Box. Als dat niet helpt en/of je hebt nog geen contact hebt gehad met de klantenservice hierover, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit met je op.


Hoi ik heb het profiel ingevuld

Nog even de kabels geprobeerd. Niks..

Code F846

 

 


Dag @Baileyfrench Het lijkt er op dat er vanochtend onderhoudswerkzaamheden hebben plaatsgevonden. Het kan de verklaring zijn voor het wegvallen van je verbinding, maar het zou nu wel weer moeten werken. Zou je de Experia Box eens willen resetten, via de instructie die Erik je gaf? 


Hoi

Ik heb de experia box gereset

Doet nog niks...alleen power en wireless branden


Hallo @Baileyfrench (je bent dezelfde als @Tyros4 volgens mij?) Ik heb je verbinding nogmaals nagekeken en ik wil graag een storingsmonteur naar je toesturen. Je wordt zo snel mogelijk gebeld door een collega om een afspraak daarvoor te maken. 


Hoi bart

Klopt ik wacht het telefoontje af..


Hoi bart 

 

Wanneer kan ik een telefoontje verwachtten.

 

Gr. E scholtens


Ik ga er vanuit dat dit zo snel mogelijk zal zijn, @Baileyfrench Het verhaal ligt bij de juiste mensen, maar ik heb geen inzicht in wanneer ze precies contact kunnen opnemen. 


Reageer