Skip to main content

Ik probeer op een panasonic tv te kijken via WiFi in huis. Op mijn iPad werkt het goed maar op de televisie niet. De tv is verbonden met mijn wifi netwerk. NPO start werkt wel maar Via de Firefox browser van de televisie niet.

 

Wie weet wat er fout is?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Het wordt op die manier niet ondersteund.

Wat je wel kunt doen is op die tv kijken door het v.a. je tablet, smartphone of via de Chrome browser in je laptop te Chromecasten naar de tv. Dan kijk je ook via wifi.

Ondersteuning van ITV via

  • TV-ontvanger kastje
  • Browsers uitsluitend via laptop/desktop: Safari, Firefox, Edge en Chrome. Via deze laatste ook Chromecast.
  • De app voor tablets en smartphone. Ook Chromecast (de app's werken op basis van Chrome).
  • De ITV app in Samsung smart televisies.

Dank voor je snell antwoord. Jammer, volgens mij schieten ze juist nu in hun eigen voet.

 


Hoi @Demuytjes helaas werkt dit inderdaad nog niet. Ik hoop dat een van de oplossingen die @PeterG bij jouw situatie past. Ik heb ook nog geen informatie of er een app voor panasonic TV's gaat komen. De chromecast is in jouw situatie waarschijnlijk de goedkoopste oplossing hiervoor. Je hebt deze vaak voor €30,- a €40,- wel.


Dank voor de reactie.

Via de KijK en NPOstart applicaties die wel op de smart tv beschikbaar zijn kan ik de NPO zenders zien . De Kijk app laat Net 5 enz gratis zien. 

De RTL zenders zijn via de browser wel te zien. Ook gratis. Dus voldoende zenders.

En allemaal gratis.

Dus dat is ook een oplossing zolang KPN niet met een eigen app komt.

 


Dat klinkt als nóg een betere oplossing inderdaad. Ik hoop dat we in de toekomst ook voor jouw TV een app krijgen1


Hallo, ik heb een Panasonic televisie aan boord van onze boot. Als klant van KPN met 4 mobiele telefoons zou ik ook graag een mogelijkheid hebben van KPN om op de panasonic televisie te kunnen kijken. Zijn er al ontwikkelingen te melden.


Hallo, @klkramer . Welkom terug!! Je laatste activiteit/bezoek hier was op 6 feb. 2019, dus iets meer dan 2 jaar :grin: .

Digitenne.

En als je over mobiel internet beschikt met wifi-Hotspot aan boord (bv via je smartphone) dan is een Chromecast ook een mogelijkheid. Moet je wel thuis over een televisiedienst beschikken. Bijvoorbeeld KPN ITV. Al gebruik je dan per uur ong. 1 GB.

Een app IN een televisie zelf gaat buiten je huis nooit werken. Die zijn alleen voor thuis; er zit een IP check op. Voor Panasonic is zo'n app overigens niet beschikbaar.