Skip to main content

Hallo,

Ik kan de interface van de WiFi Experia niet benaderen via 192.168.2.150. Site is niet bereikbaar geeft ie aan. Ik heb de cookies al verwijderd zonder resultaat. Iemand een idee?

Hallo @Robbie1985 het kan zijn de Experia WiFi een ander ip-adres heeft gekregen. Dat komt soms voor.

Welke Experia Box heb je? Kan je daar eens op inloggen via 192.168.2.254 en kijken welk adres aan de Experia WiFi is toegewezen.


Hoi bedankt voor je reactie. Ik heb de V10. Hoe kan ik via die interface zien of de Experia WiFi een ander ip adres heeft gekregen?


Hoi @Robbie1985  Als je in de v10 bent ingelogd, krijg je op de Home pagina in een viertal kolommen een overzicht van de aangesloten apparaten. De tweede kolom bevat de bedraad (LAN) aangesloten apparaten met het toegewezen ip-adres.


Dag @RBxx . Als ik m via dat ip adres probeer te benaderen krijg ik de melding dat ie te vaak is omgeleid.


Hallo @Robbie1985 heb je meer dan één Experia WiFi aangesloten? Probeer dan ook zeker het andere ip-adres. Eéntje is de zgn. primary en je wordt normaal automatisch daar naartoe omgeleid.


Is het inmiddels gelukt met de laatste suggestie van @RBxx