Skip to main content

Beste,

 

In juli 2020 heb ik mijn KPN internet & TV besteld. Omdat er geen kabel lag moest er een monteur komen. Gezien de 1e twee monteurs het niet konden maken is het pas op 24-08-2020 gemaakt.

 

Nu krijg ik een factuur om voor de gehele maand te betalen. Hoop dat jullie ook begrijpen dat ik dit niet erg gepast vind gezien ik er pas sinds gisteren gebruik van kan maken. 

 

Wil jullie vragen om een gepaste oplossing.

Hoi @SanderVergouwen

Welkom op het KPN Forum. Wat spijtig om te lezen dat je pas later aangesloten kon worden. Begrijpelijk dat je niet wenst te betalen, voor een periode waarin geen diensten konden worden geleverd. Doorgaans start de facturatie pas, op het moment dat je modem verbinding maakt en je diensten werken. Zie jij op de specificatie van je factuur dat er al wel eerder abonnementskosten zijn gefactureerd, zou je dan je Forumprofiel willen aanvullen met je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum van de contractant)? Dan kan ik je abonnement opzoeken. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer