Skip to main content

Als eerste wil ik aangeven dat ik al zeker 30 jaar bij de kpn zit en enorm veel geduld heb gehad,.

ooit is er een las gemaakt in de glasvezel kabel bij ons op de oprit omdat regfiber door het riool had geschoten, en na een jaar of twee en zeker 3x de oprit op laten hogen (straat verzakte steeds omdat het zand het riool in liep door het gat die renfiber had geschoten) die las heb ik nooit vertrouwd en wijd daar al mijn jarenlange ergernis aan mijn verbinding thuis, modems tv  kastjes herstarten wegvallen wegvallende internet, vervolgens duurste abonnement genomen bleek te snel te zijn en moet ik misschien maar beter terug brengen naar 200 ipv 500 mbit, de ergernis blijf, en maar herstarten enz.

Ik heb een KPN monteur bij mij thuis horen praten over onze demping die niet in orde zou zijn,

vervolgens is regfiber geweest, maar volgens hem was hij wel goed, mmm erg vreemd weer.

Ik heb echt erg veel geduld gehad, thuis gebleven enz. maar de maat is vol, ik wil best kpn nog een klans geven maar wel de laatst, ik ben echt van plan over te stappen, ook weet ik dat in deze de kpn zijn schouders daar voor op haalt, dus dat doe ik dan ook maar, maar wie is er nou een echt goede provider voor thuis glasvezel en  vaste telefoon en mobile abonnementen?? ook gelijk de 2 zakelijke adressen wil ik dan over laten nemen.

Graag een tip.

Maarja u kunt wel overstappen maar dan moet u geen glasvezel nemen want dat gaat dan over dezelfde verbinding. Maar welke problemen ervaart u precies? Welk type modem heeft u? Wat hangt er allemaal aan? Zijn de tv ontvangers aangesloten met een kabel aan de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Ha Joep, alles is bedraad, ook dat had ik zelf al getackeld, misschien dat een andere provider wel wat aan de kabel wil doen??

Modem V10

 


Ha Joep, alles is bedraad, ook dat had ik zelf al getackeld, misschien dat een andere provider wel wat aan de kabel wil doen??

 

Ja ... de kabel is van KPN Netwerk NL. Niemand anders kan en mag daar aan komen.


Ik denk dat het goed is dat je hier je verhaal verteld heb. Een medewerker gaat dit oppakken.  De verbinding moet natuurlijk gewoon goed zijn. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  


Zoals je nu je bericht hebt opgesteld zal het heel lang duren voor je een oplossing krijgt (of het moet een heel lucky shot zijn) 

De netwerkkabel is van KPN Netwerk en het spul achter de aansluiting gedeeltelijk van KPN consumenten en van jou zelf. Die 2 KPN’s zijn 2 aparte hoofd onderdelen van KPN Holding, die vaak eerst proberen te vertellen dat je bij een ander loket moet zijn.  

Er zijn momenteel bij veel meer mensen problemen, maar dat lijkt aan de nieuwste software in de settupboxjes te liggen onder andere vooral van het type Vip2952-v2 (let op die V2) dat is een andere dan de Vip2952. 

Maar als de experiabox vanzelf opnieuw opstart, dan kan je dat beter wel even expliciet melden.

 


Beste Cor,

Het start niet vanzelf op, maar ik moet de boel steeds weer uit zetten en weer opstarten, 

glasvezel, modem kastjes enz.


Beste Cor,

Het start niet vanzelf op, maar ik moet de boel steeds weer uit zetten en weer opstarten, 

glasvezel, modem kastjes enz.

Waarom moet dat? Wat werkt er niet dan?


Hoi @Eric100000! Welkom op ons forum.

Ik ben blij dat je ons nog een kans wilt geven. Natuurlijk vinden wij het ook belangrijk dat jouw verbinding gewoon goed werkt en ik help je dan ook graag om de problemen op te lossen. Je geeft aan dat je jouw apparatuur regelmatig opnieuw op moet starten. Kun je aangeven waarom dit nodig is? Wat voor problemen ervaar je nu precies met de verbinding? Wees daarbij zo specifiek mogelijk, des te beter kan ik je helpen. 

Wil je daarnaast jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik jouw verbinding even doormeten. Dat geeft hopelijk meer inzicht in de oorzaak van het probleem. Ik zie je bericht graag tegemoet. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer