Skip to main content

19 februari zou mijn bestelling worden geleverd. Mijn bestelstatus geeft aan dat ik geen bestelling he gedaan. Huh? Dit is het bevestigde KPN bestelnr:  SISH139508

Ik zie geen andere mogelijkheid dan via het forum contact te leggen met KPN. Geen email, geen chat, geen adres,….. of ik kijk niet goed?

 

Gr uit Gouda

  1. Snoeijer

Welkom op ons forum, @AndreSn22! Je wacht al even op jouw nieuwe telefoon, lees ik. Vreemd dat jouw bestelling ook niet te volgen is via de Bestelstatus tool. Het klinkt haast alsof de bestelling is uitgevallen. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Het gaat niet om een bestelling voor een nieuwe telefoon maar om digitale TV en telefonie(Hussel-pakket). Dit is de tekst uit de email van KPN waarin ik welkom wordt geheten:  

Startdatum Hussel Internet 100 Mbit/s
U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 19 februari 2021. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

Prijsoverzicht
Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer SISH139508 en voor de eventuele voorwaarden van de voordelen in de bijlage Prijsoverzicht bestelling.

  Per maand Eenmalig
Thuis € 35,00 € 25,00
 

Mijn excuses, dat heb ik dan verkeerd begrepen! Heb je na het ontvangen van deze e-mail nog meer e-mails ontvangen of is het hierbij gebleven? Meestal is dat geen goed teken. Ik kijk toch graag even met je mee. Zou je jouw profiel nog willen invullen met de gevraagde gegevens (minus 06-nummer, die heb ik hier niet nodig)? Dan kan ik voor je op onderzoek uit.


Ik ben gisteren gebeld en heb er vertrouwen in dat de zaak nu in gang wordt gezet en we binnenkort interactieve TV kunnen kijken.

Groet,

Andre


Ah, super! Ik vertrouw er ook op dat het nu goed moet komen. :blush: