Skip to main content

Als ik mijn abonnement opnieuw vebeterd wil afsluiten. Wil KPN niet in mee werken om de aanbieding die zij hebben voor nieuwe klanten ook bij vaste klanten te doen. Voor 17 jaar bij kpn te zijn moet je wel betalen maar staat hier niks tegenover. Ik hoop dat kpn hier wat mee gaat doen voor de vaste klant. En niet alleen om klanten binnen te halen.

Hi @Pap78, ik begrijp dat je een aanpassing wil doen aan je abonnement (of al gedaan hebt) en dat je daarbij graag korting had gekregen die nieuwe klanten ook krijgen. Ik kan me voorstellen dat het misschien wat oneerlijk voelt dat klanten die al langer klant zijn niet diezelfde korting krijgen. Maar zoals we allebei eigenlijk al zeggen is deze korting alleen voor nieuwe klanten. Iedereen die al langer klant is krijgt deze korting niet. Wanneer je klant wordt, dan krijg je voor een bepaalde periode korting (of een cadeau) en daarna betaal je de normale maandprijs. Daar krijg je onze diensten voor terug (dat staat er tegenover).  Dat betekent niet dat we minder blij zijn met mensen die al langer klant zijn. Voor mensen die meerdere producten combineren hebben we ook extra voordeel. Mocht je nog niet al je producten bij KPN hebben, dan kan het voordelig zijn om dit wel te doen.   


Ik vind het jammer dat een vaste klant aan de kant wordt geschoven zonder een leuke aanbieding. Je betaald ongeveer 150 euro in de maand maar er kan niks tegen overstaan. Die een nieuwe klant korting of een cadeau krijgt bij nieuwe abonnementen. Ik voel mij hier door, door kpn in de steek gelaten. Misschien moet ik toch maar overwegen om weg te gaan. En dat voor zoveel jaar. Echt jammer.


Hoezo staat er niets tegenover? U krijgt toch waar u voor betaald? Internet, tv en telefoon, Netflix of Spotify of wat voor opties u voor gekozen hebt? Dat word toch geleverd? Wat is dan het probleem?


Ik vind het jammer dat je er op die manier naar kijkt @Pap78. Zoals bij veel abonnementen, niet alleen bij providers, krijgen nieuwe klanten vaak iets extra's voor een korte periode. Daarna wordt de standaard prijs betaald. Dat is de prijs die je nu betaalt. Natuurlijk vinden we het super dat je al zo lang klant bent en ben jij hopelijk ook tevreden over onze diensten. Maar we kunnen niet elk jaar opnieuw, of om de paar jaar, vaste klanten weer de korting geven die nieuwe klanten krijgen. Dat is helaas niet hoe het werkt.

Als je samen met mij bijvoorbeeld eens naar je pakket wil kijken om te zien of we iets aan je pakket kunnen veranderen, dan help ik daar graag bij.  


Beste Niek ik wil best in gesprek gaan met jou hier over om er naar te kijken.


Helemaal goed! Ik stuur je zo even een privébericht. Dan kun je daar op reageren. Zou jij alvast jouw forumprofiel willen aanvullen met de gevraagde gegevens? Dan kan ik straks direct met je meekijken.


Reageer