Skip to main content

Op 09.03.2021 is door KPN mijn internet afgesloten zonder dat mij daar iets over is kenbaar gemaakt,
Na diverse telefoontjes geeft KNP toe dat er een fout is gemaakt maar kan/wil niet bevestigen wanneer de internet verbinding wordt aangesloten. Bizar dat zo iets kan.

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is , denk er wel om dat dit een aantal dagen kan duren.

 


Hoi @ThomasZuidema, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet goed inderdaad! Er is iets fout gegaan dus, maar wat precies is me nog niet duidelijk. Kan je ons meer vertellen over de situatie? Als je daarnaast je forumprofiel volledig kunt invullen zoals jimny ook al noemt kunnen we met je meekijken en denken. We horen het graag van je. 

 


Profiel aangepast

 

Ik heb online  via mijn KPN op 28.02.2021 het pluspakket uitgezet voor de TV.
Vervolgens krijg ik een brief dat er een monteur langskomt. Heb KPN gebeld waarom dit nodig is.
Monteur dus proberen af te zeggen. Gister om 13.00 wordt ik gebeld dat de monteur langs wil komen, als nog uitgelegd dat ik hier niet om gevraagd heb en dan 5 minuten later is de internet verbinding weg.


Bedankt voor je gegevens @ThomasZuidema, ik zie dat mijn collega's gisteren een ticket voor je aangemaakt hebben bij de backoffice. Zij nemen hierover nog contact met je op. Ik hoop dat zij je ook meer kunnen vertellen wat er nou precies misgegaan is.
Zij zullen daarover nog contact met je opnemen. Houd er rekening mee dat zij vanaf een 088 of afgeschermd nummer zullen bellen.


Okay, maar wat mij tegen valt is dat KPN wel binnen 5 minuten na het belletje van de monteur mijn internet verbinding kan afsluiten maar dat niet binnen 5 minuten weer kan aansluiten. Ik heb het bange vermoeden dat dit nog wel een poos gaat duren.


Voor zover ik kan zien is het niet de monteur die dit veroorzaakt heeft maar is dit achter de schermen iets administratiefs geweest. Ik vrees dat het herstellen in ieder geval langer gaat duren dan 5 minuten.
Ik hoop dat je niet te lang op mijn collega's hoeft te wachten. Ik zie dat je al wel de noodbundels hebt op je mobiele nummers!