Skip to main content

Hallo,

Sinds 3 weken werk ik thuis door corona, nu werk ik bekabeld rechtstreeks vanaf het modem boven in mijn kantoor. Ik ervaar super slechte verbinding. Verbinding in teams valt steeds weg, gesprekken met klanten is erg lastig periodes van 5 seconden kunnen ze me niet horen. Kan hier iets aangedaan worden? 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Heeft u glasvezel? 


 


Wel glasvezel gelegd nog geen kastje geïnstalleerd in de meterkast


Heb een speedtest gedaan hier komt uit onder de 10 Mbits p/s


Heb een speedtest gedaan hier komt uit onder de 10 Mbits p/s

Ok. Welke Experiabox heeft u? Al eens een andere kabel geprobeerd? 

Hoe lang heeft u al glasvezel in de metselaar? 


Andere utp kabel geprobeerd heb er nu 1 die perfect is daar ligt het niet aan. Modem al gereset. Glasvezel sinds vorige week in de meterkast. Xperiaboxv8

 


Ok, nog even geduld dus...


Is er een mogelijkheid dat kpn mijn pakket voor aankomende tijd iets kan verhogen zodat ik gewoon mijn werk kan doen?


Dat heeft geen zin want met de snelheid van 30 zou je prima moeten kunnen werken. Wat is er aangesloten op de experiabox? Heb je het kabeltje tussen het modem en israpunt al gecontroleerd en/of vervangen?


Hoi Remma, welkom hier. 

Bekabeld zou je wel in de buurt van die 30 moeten komen. Wat voor snelheid haal je op andere apparaten thuis? Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dat heeft geen zin want met de snelheid van 30 zou je prima moeten kunnen werken. Wat is er aangesloten op de experiabox? Heb je het kabeltje tussen het modem en israpunt al gecontroleerd en/of vervangen?

Hier ben ik ook benieuwd naar.