Skip to main content

Heb nu 11mb volgens contract zou dit 50 mb zijn klopt het dat er een modem daarvoor is

Heeft u die 11 mbit via WiFi of via een kabel gemeten?


Is opgemeten via de kabel

 


Is gemeten via de kabel N

 

 

 

 

 

 

 


Ok. En u heeft dus een 4G modem naast de Experiabox? 


Nee heb ik niet mijn vraag is ook hoe kan ik die bij kpn krijgen

 


50mb is niet de snelheid die je zou moeten halen maar hetgeen wat Max haalbaar is het abonnement vermoed ik.

Wat geeft deze website aan als Max haalbare 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl


Kpn geeft 50mb download aan en daarom is mijn vraag waarom levert kpn geen extra modem is gemeten gewoon 4G ruim 160 mb


Is sneller internet buitengebied wel leverbaar bij jou?https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied.htm sowieso levert het 4g modem nooit meer dan 50


Kpn geeft 50mb download aan en daarom is mijn vraag waarom levert kpn geen extra modem is gemeten gewoon 4G ruim 160 mb

"tot 50 mbit".

Dat kan dus ook 11 mbit zijn.


Maar als er 50mb binnen komt gaat er ergens wat fout als jij maar 11mb aangeeft te hebben

Een moderator zal mee moeten gaan kijken wat er mis gaat in jouw lijn 

 

Heb je je profiel ingevuld dan kan een moderator als hij dit topic oppakt gelijk aan de slag.


Hi, welkom hier.

Wat geeft deze check aan op je adres? 


Ook 11mb is zo te zien niet dat er door jullie een oplossing te geven is


@Alex_P Die website linkte ik ook maar kreeg er nog geen duidelijk antwoord op


@Gerard1952 En staat er bij 4g buitengebied?


@Alex_P Die website linkte ik ook maar kreeg er nog geen duidelijk antwoord op


@Gerard1952 En staat er bij 4g buitengebied?

Wat staat daar rechts dus?

Overigens ... wat daar staat zegt niet alles. Ik heb hier mijn eigen adres ingevuld en volgens deze site zou ik dus geen buitengebied modem krijgen. Maar zie eens als ik op de homepage net doe alsof ik een nieuw abo af ga sluiten?

Ik heb hem overigens niet hoor. Hoef hem ook niet. Mijn werkelijke snelheid ligt gelukkig iets hoger dan 16 mbit 😊


@Nick83 Weer wat geleerd over dat buitengebied

En dat 50mb niet betekend dat je dat ook krijgt er staat echt tot genoemd

Al had er bij @Gerard1952 net als bij Nick ook bij aanmelden de daadwerkelijke snelheid zichtbaar moeten zijn maar misschien eroverheen gekeken?


Mijn werkelijke snelheid dus:

Gelukkig iets meer dan 16 mbit.