Skip to main content

Ik Heb al vaak met kpn gebeld maar dan beloven ze terug te bellen wordt niet gebeld! Beloven ze een nieuwe router toe te sturen wordt niet gedaan. 
 

vind de service van kpn rond uit slecht! Heb slecht internet thuis gebruik al mijn mobiel internet voor thuis, en krijg nergens antwoord op! Heb ook geen idee meer. 
 

kan iemand mij van kpn mij helpen en ook doen wat ie zegt?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Wat zijn de problemen?


Internet valt telkens weg, dan doet hij het niet! Modem wordt nu elke dag gereset dan doet hun het een half uur. Maar gebruik alleen maar mijn 4g om fatsoenlijk te kunnen werken, dus schiet niet echt op


En daarbij neeM ik telkens contact op met kpn en die beloven vervolgens dingen die ze niet na komen. 


Welk modem heeft u? En wat doen de lampjes op dat ding?


Experia box v9 lampjes branden gewoon groen


Experia box v9 lampjes branden gewoon groen

Doet bekabeld internet het wel gewoon stabiel? En TV? Heeft u WiFi versterkers? 


Ja heb vanuit kpn ook WiFi versterkers, aangelegd door monteur. Tv hapert ook, hebben alleen draadloos internet 


Ja heb vanuit kpn ook WiFi versterkers, aangelegd door monteur. Tv hapert ook, hebben alleen draadloos internet 

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met een kabel rechtstreeks naar de Experiabox? Zonder iets er tussen? Welk merk tv ontvanger(s) heeft u?

Welke WiFi versterkers heeft u? Zwarte vierkante? Witte ronde? Of vierkante? 

Heeft u glasvezel? 


Boven draadloos tv beneden rechtstreeks, zwarte vierkant hebben wij


Van harte welkom op ons forum @Eitreg12. Wat rot dat 't allemaal zo stroef gelopen is. Ik begrijp dat je verbinding geregeld wegvalt. Joep en Nick hebben je  topic al gevonden, ik help ook graag een handje.

We weten dus nu dat je internet alleen draadloos gebruikt, dat je twee tv-ontvangers hebt en dat en van de twee rechtstreeks aangesloten is op de Experia Box v9. Heb ik het zo juist samengevat? Valt alles tegelijkertijd weg, tv en internet? Hoe vaak gebeurt dit, en op welke manier heb je het modem gereset? Vallen er lampjes uit op de Experia Box wanneer internet wegvalt? En werkt internet wel goed als je het tijdelijk via een kabel gebruikt?


Dag,

de modem is al vaak gereset, tv hapert als het weg valt en internet doet het weer als de modem gereset wordt.  Of het tegelijk uit valt durf ik niet te zeggen. Het is vooraL overdag als ik aan het werk ben dat ik veel hinder heb van het internet. Maar ik zou het fijn vinden als iemand even contact op neemt.. of dat er Een monteur wordt gestuurd want dat was de volgende stap wat ik begreep.. 


@Eitreg12 Dat is niet fijn, zeker als je thuis werkt. Heb je intussen contact gehad met onze klantenservice? Zo niet of als je wilt dat ik je ermee help, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dit hebt gedaan, kijk ik de verbinding voor je na en help ik je verder.