Skip to main content

Hallo goededag,

Een week of 4 geleden mijn abonnement opgezegd en sinds een week of 2 is mijn internet veel trager en apps op tv idem.  Ik heb helaas nog een paar weken te gaan voordat ik bij mijn nieuwe provider zit.

speedtest geeft 40down en 10 up, hoogst haalbare snelheid op mijn adres is 105down en 23up (vandaar mijn overstap :))

internet is via wifi en heb alle verbeterstappen doorlopen, geen verschil, tv is bedraad.

 

het lijkt er op dat ik gedowngraded ben, terwijl ik gewoon veel betaal voor deze verbinding.

Graag even checken.

 

bedankt,

Rikku

 

@Rikku Welkom op het forum. 

Wat gek dat je verbinding sinds je hebt opgezegd trager lijkt te zijn. 

Wij zullen uiteraard als iemand heeft opgezegd niets veranderen aan die verbinding. 

Het is ook niet zo dat we een abonnement kunnen downgraden als er opgezegd is. 

Er moet dus iets anders aan de hand zijn. 

Hoe is de speedtest uitgevoerd? Is dit op een bekabeld apparaat? En was er op het moment van de speedtest ook nog andere apparatuur actief? 

Zou je ook je forumprofiel kunnen invullen? Dan kan ik een aantal metingen uitvoeren. 


speedtest is op laptop gedaan via wifi en naast het modem, geen andere aparatuur aan behalve telefoon maar die had niks op de achtergrond draaien. Ik merk dat het echt langzamer is als voorheen, apps op tv ook vaker langzamer op te starten.

Ja het is mssn wat kort door de bocht maar vond het erg toevallig.

 


@Rikku Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een aantal metingen en controles uitgevoerd en aan de verbinding is echt niks veranderd. 

Maak je gebruik van wifi versterkers? En zo ja, zijn dit Superwifi2 punten van KPN?


dank je voor het checken, Rutger! 

dan moet het idd iets anders zijn. ik gebruik geen wifi versterker, want ik zit op een mtr afstand van mn modem.

ik zit mijn tijd wel uit, en hopelijk gaat het dan beter.

 

grt

rikku