Skip to main content

1 Februari zou ik worden aangesloten op het internet van KPN adsl + 4g buitengbied. Netjes optijd beide modems gekregen (Sagemcom 4g en de experia box v10A). Maar tot op vandaag is het nog steeds niet actief en hoor ik via livechat en telefoon: Het is uitgesteld en komt morgen. Dus al 2 dagen uitgesteld.

Niemand kan mij vertellen wat de reden is dat het nog niet werkt, dus misschien kan iemand hier vertellen waarom het al 2 dagen wordt uitgesteld?

Op het moment heb ik nog internet van Canaaldigitaal dat als tussenpersoon KPN nog aanbiedt bij mij tot vrijdag. Dus ik hoop niet zonder internet te zitten te komen.

Canaaldigitaal liep dus tot vandaag, nu is het internet helemaal weg. Gebeld met KPN en word zo snel mogelijk terug gebeld voor afspraak met monteur.

Wel beetje jammer nadat mij meerdere malen wordt verteld dat ik niet zonder internet zou komen te zitten..


Ben nooit teruggebeld, wel een mail met afspraak bevestiging van monteur op vrijdag 5-feb-21. Weer gebeld volgens KPN komt de monteur vrijdag niet, maar dinsdag..

Wordt me dus meerdere malen beloofd niet zonder internet te zitten, er wordt een monteur beloofd op vrijdag. Elke dag wordt morgen het internet beloofd. Tot zover hebben we nog niks van KPN.


Goed dat je hier je verhaal verteld. Een moderator pakt dit op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Na veel bellen, toch een monteur kunnen krijgen voor vandaag en het werkt allemaal.