Skip to main content

Volgens de KPN site is glasvezel beschikbaar op mijn adres en heb daarom twee weken geleden door een vriendelijke medewerkster van de KPN klantenservice mijn pakket om laten zetten naar glasvezel. Alle spullen hiervoor zouden z.s.m. verzonden worden maar deze zijn helaas nog steeds niet verzonden door KPN. Na meermaals contact met de klantenservice is hun advies van maar afwachten veranderd naar contact opnemen met KPN Netwerk omdat er een monteur moet komen voor de aanleg van mijn glasvezel. Dit is alleen een maand geleden al gedaan. De kabel is al mijn huis in gebracht en met een wit kastje op de muur gemonteerd. KPN Netwerk verwijst mij dus doodleuk weer terug naar KPN omdat zij over het omzetten van mijn contract en opsturen van apparatuur gaan. Iets met een (glasvezel)kastje en een muur... 

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer + je naam dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is


@wvermeij Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. Het is uiteraard niet de bedoeling dat je van het (glasvezel)kastje naar de muur gestuurd wordt. 

Ik heb je informatie doorgezet naar mijn collega's zodat zij kunnen uitzoeken wat hier aan de hand is. 

Zij gaan hiermee aan de slag en koppelen dit normaal gesproken ook terug. 

Mocht ik zelf eerder meer informatie hebben zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


@Rutger_ Beste Rutger,

Zeer bedankt voor je response. Na verder zoeken vanuit mijn kant en o.a. contact met de opzichter die de glasvezel kabel gegraven en gemonteerd heeft, lijkt een deel van het probleem daar gezeten te hebben. Zij zijn recentelijk over naar een nieuw software database systeem waar zeer regelmatig aangesloten huizen niet goed doorgegeven worden aan KPN netwerk. Deze moeten dan handmatig per adres opnieuw aangepast worden in hun systeem. Mijn adres is hier nu ook weer in geupdate dus als het goed is komt dat bij KPN netwerk binnenkort juist binnen zodat zij dat weer aan KPN door kunnen geven en beide inderdaad goed weten dat mijn glasvezel al lang geleden is aangesloten.