Skip to main content
Hallo allemaal, ik heb een groot probleem, namelijk ´´ mijn puber´´.

Hij heeft op zijn kamer een playstation 4 staan, en speelt voornamelijk fifa19 erop.



Nou valt het wifi om de haverklap weg tijdens het spelen. Bekabelt is het ook om te huilen/blijft hangen/valt ook weg.



Experiabox v10 staat beneden.

We hebben al 2 verschillende kabels geprobeerd

upnp staat open

in zijn kamer hangt ook nog een dvs650



de zwarte versterker van kpn hebben we vorige week verwijderd ( je moet toch wat proberen) want volgens mijn zoon was het nog slechter geworden sinds die er stond ipv beter / kpn monteur gedaan,).



zijn hier toevallig ook playstation 4 spelers die dit herkennen, en me de oplossing kunnen bieden? en dan ook nog in jip en janneke taal?( sorryyy))



een echte goede adapter, of een wonderkabel? of iets qua instellingen?'



met de xbox, diverse soorten nooit problemen gehad, en ook de spelcomputer niet, ps4 in het begin ook niet maar de laatste tijd is het hopeloos. Nou is internet hier altijd al een drama geweest en zitten we heel hard te wachten op glasvezel maar tot die tijd........... zoek ik ´´ de´´ oplossing!
Hoi Jenny.



Voordat ik me op de WiFi focus lees ik dat de Playstation ook bekabeld niet optimaal werkt. Is dit rechtstreeks met een kabel vanaf de Experiabox naar de Playstation? Of zitten daar nog de draadloze adapters tussen die jij benoemt?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?