Skip to main content

Kan iemand mij helpen hiermee

Goedemorgen @Kinzi112poes, daar waar jij je telefoon, tablet erc. mee verbind met het wifi signaal en je wachtwoord, daar moet je ook de TV mee verbinden. 

Het beste is trouwens bekabeld, dus rechtstreeks verbinden met de modem, (welke heb je) als je de TV ook gebruikt om apps te streamen. (Netflix etc.) 

Hier een link met meer informatie om je Samsung TV met het draadloze netwerk te verbinden; Linkje


Bedankt.

De link die u stuurt met het stappenplan die plaatjes komen niet bij onze tv voor


Experia box v9


Ik neem aan dat je de TV met wifi wil verbinden? Dat doe je op dezelfde manier als de telefoon. (iPhone of een Android toestel) Ik ga er gemakshalve vanuit dat er een telefoon of tablet in het huishouden is die met wifi verbonden is, klopt dit?

Stap 1: open het menu van de Samsung TV met de Samsung afstandsbediening. 

Druk op de Menu knop van je Samsung afstandsbediening.

Stap 2: open Instellingen

Ga in de menubalk tot je bij Instellingen bent.

Stap 3: open Algemeen

Stap 4: open Netwerk

Je vindt de Netwerk optie bovenaan de lijst.

Stap 5: open Netwerkinstellingen

Maak de keuze tussen een bedrade of draadloze verbinding.

Stap 6: maak een bedrade of draadloze verbinding

(Bedraad

Sluit de tv met een ethernetkabel aan op de LAN poort van je wandcontactdoos, router of modem. Selecteer volgens Bedraad.)

Draadloos

Selecteer Draadloos. Kies vervolgens jouw draadloze netwerk en vul je wifi wachtwoord in.


Goedemorgen @Kinzi112poes,  is het gelukt of loop je nog ergens tegenaan?


Hallo bedankt.

Helaas zijn uw stappenplan anders als in mijn tv.

Moet bepaalde codes hebben die ik als foto in deze forum hebt geplaatst


Hallo bedankt.

Helaas zijn uw stappenplan anders als in mijn tv.

Moet bepaalde codes hebben die ik als foto in deze forum hebt geplaatst

Hoi @Kinzi112poes, ik denk dat je de 'WPA / WPA2 (Wireless Key), dat is je wachtwoord voor draadloos internet, nodig hebt.
Deze staat op de achterkant van de modem. Ook de netwerknaam van de modem staat daarop. En op de TV moet je die netwerknaam van jouw modem in het lijstje opzoeken en daar voer je het wachtwoord in. 


Hallo @Kinzi112poes Welkom hier en goed om te zien dat je al zo veel hulp heb gekregen van Anneke-Anna. Is alles inmiddels opgelost?Â