Skip to main content

Hallo, 

 

inmiddels gebruik ik al een tijdje telfort wat nu KPN is. Ik heb ENORM veel last van trage internet, onstabiele internet en verbinding problemen. 
 

Verbinding valt elke dag wel 1-2x weg uit het niets. 
Mijn internet latency fluctueert van 12ms naar 1000ms elke minuut (kan geen meetings hebben omdat ik niet verstaanbaar ben hierdoor) en ik werk vanuit huis. Wanneer ik verbonden ben is gewoon de internet ook super traag. 
 

Hiervoor heb ik KPN aan de lijn gehad en heb ik de situatie vertelt. Ik heb al elk soort oplossing geprobeerd, normale reset, hard reset etc.. Niks heeft gewerkt. Medewerker van KPN wist de oplossing niet en wat doet hij nou? Hij hangt op zonder iets te zeggen. Ik had meneer aan de lijn om rond kwart voor 10 en precies on 10 uur hing meneer op. Ik belde terug maar jammer genoeg kreeg van de automatische bericht te horen dat de klantenservice tot 10 uur avond beschikbaar is dus ik moet morgen weer bellen... 

 

Dit is gewoon NIET acceptabel!!!

Hoi @Ademyilmazer

 

Sorry dat ik nu pas kan reageren op je topic, het is momenteel erg druk dus vandaar. Erg vervelend om te lezen dat je niet fijn geholpen bent aan de telefoon. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn en ik wil dan mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken. 

 

Ben je inmiddels geholpen? Ik hoop van wel. Zo niet vul dan even je profiel hier in. Geef je een seintje als dat gebeurd is? Dan kan ik met je mee kijken. 

 

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling 🥂