Skip to main content

Afgelopen woensdag 10 februari controleerde ik welke snelheid KPN mij kon leveren. Dit was 189 Mb. Nu, zondag 14 februari is de te leveren maximale snelheid weer 32Mb.
Woensdag was ik bijna overgestapt naar een 100MB internet, TV en Bellen abonnement.

Welke snelheid kan ik nu verwachten als ik overstap naar KPN?

 

Met vriendelijk groeten

Wiim Alsemgeest

Hi @Wim.alsemgeest. Zou je kunnen aangeven of je deze snelheid haalt over de wifi of dat dit via internetkabel is? Mocht het gaan om de snelheid van de wifi zou je dan in ieder geval kunnen bevestigen dat via de kabel wel gewoon 100Mbit/s gehaald wordt? Daarnaast zou ik je willen aanraden voor de verbetering van de wifi de Wifi Manager te doen en te kijken wat daarvan het resultaat is. 


Bram.

Ik noem de snelheden, omdat ik wil overstappen naar KPN.

Ik heb nu een 300 Mb Caiway abonnement en ben daar ontevreden over.

Toen ik zag dat ik bij KPN 189 MB kon krijgen ben ik een paar dagen later begonnen met een overstap regelen. Tijdens het invullen zag ik ineens dat mijn maximale snelheid 32 MB was.

Dat lijkt me voor enkele computers, thuiswerken en tv kijken wat weinig.

 

Mijn vraag was dus, welke snelheid kan ik op rekenen als ik overstap naar KPN. 32 MB of 189 MB.

 

Met vriendelijke groeten

Wim Alsemgeest

 

 


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


32 Mb

64 MB bindend

 

 

 

 

 


Dan kan je er vanuit gaan dat dit het ook wel is. En het is nog maar de vraag of je pair bonding gaat  krijgen. In principe wordt dat nu in coronatijd niet gedaan.