Skip to main content

Door dit met hussel buitengebied te combineren kan het opgelost worden.

Maar voorheen Telfort abn ben ik nu verplicht overstappen naar kpn abonnement?

a 10,- meer, consumenten bond telfort bestaat niet meer!

Bijlage Maandelijkse KPN Factuur 

 

 

aanpassen abonnement mijn kpn id 

 

 

en hier komt dan 10,- bij geen idee waarvan ,als ik dit activeer????

 

Ha @Muurtje, wat bedoel je precies? Als je gebruik wilt maken van Sneller internet buitengebied, kan dat inderdaad niet met je huidige abonnement. Met KPN Hussel kan dit wel. Wat bedoel je met dat je ineens 10 euro extra moet betalen? Eventuele snelheidskortingen die je nu krijgt, komen wel te vervallen als je sneller internet buitengebied aanschaft. 


huidige abonnement kijk dan factuur, e-mail en sms allemaal kpn, telfort bestaat niet meer

en dan nog ik heb n technische storing op mijn telefoon lijn die daarmee te verhelpen is ?

 

jullie draaien aan knoppen en ik ben verplicht iets afsluiten, nee srry dan t-mobile maar 

of tv en internet met ziggo buren.. ik heb 1 aansluiting in dit huis met al maar dan half jaar storingen die niet verholpen word?

 

3de optie nog even wachten totdat jullie regels veranderen en maar blijven storing melden ,  wa 


Eventuele snelheidskortingen 🙂 dat is n goeie!!

Al 10jaar 19Mbit 1Mbit en ik betaal voor  elke maand… rarara


huidige abonnement kijk dan factuur, e-mail en sms allemaal kpn, telfort bestaat niet meer

en dan nog ik heb n technische storing op mijn telefoon lijn die daarmee te verhelpen is ?

Wat voor storing heb je dan? Als het gaat om een langzame verbinding, dan is dit inderdaad met Sneller Internet Buitengebied op te lossen. Je hoeft hier niet voor te kiezen. Deze optie had je bij Telfort ook niet. Nu bij KPN heb je wél de mogelijkheid om hiervoor te kiezen.

 

jullie draaien aan knoppen en ik ben verplicht iets afsluiten, nee srry dan t-mobile maar 

of tv en internet met ziggo buren.. ik heb 1 aansluiting in dit huis met al maar dan half jaar storingen die niet verholpen word?

 

3de optie nog even wachten totdat jullie regels veranderen en maar blijven storing melden ,  wa 

Wij hebben voor zover ik weet niets veranderd aan jouw netwerk. 19 Mbit/s is gewoon niet heel veel en we vragen wel steeds meer van onze netwerken. Vooral Wifi frequenties hebben steeds meer apparatuur wat erop moet draaien. Dan is 19 Mbit/s op een gegeven moment gewoon niet meer voldoende..