Skip to main content

De afgelopen weken doet ons internet het ontzettend slecht ( valt soms weg en het is ontzettend traag)

Ik heb contact gehad met de klantenservice en na het telefoon gesprek hebben we een nieuwe router opgestuurd gekregen. helaas heeft dit niks uitgemaakt. het enige wat nu anders is, is dat het lampje bij services oranje is I.P.V. rood. Het internet is slecht via de wifi en bekabeld werkt het net zo slecht. tot 2 weken terug ondervonden we zelden problemen.

Dat klinkt niet best. Welk modem heb je nu?


We hebben weer opnieuw de experiabox v10 gekregen. 

nog even een toevoeging opmijn eerste bericht:  het wegvallen gebeurt niet heel vaak. het trage internet is de hele dag door 


Heb je glasvezel of koper? Welke snelheid zou je volgens je abonnement moeten kunnen halen?


koper. 

waar kan ik dat vinden wat zouden moeten halen ? 


Kan je inloggen in je modem? Dan naar status gaan en dan naar geavanceerd.  Zou je daar een screenshot kunnen plaatsen? Dan kan ik zien welke snelheid er binnenkomt. http://192.168.2.254/


 


Duidelijk! Er is één lijn uitgevallen. Je zou nog kunnen kijken of het kabeltje goed in de experiabox zit.  Eventueel even eruit en erin doen. Als dat niet werkt moet er een monteur komen. Bel dan 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Het verhaal is dat je pairbonding hebt maar 1 van de 2 lijnen is ingevallen. 


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/ graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


ik heb ook de kabels er opnieuw ingedaan en dat heeft helaas niet geholpen.


Ik zie dat je vanaf 19-3 een super snelle verbinding gaat krijgen!! Afhankelijk natuurlijk van je abonnement. Ik zou toch even bellen morgen.


Oke top. Dan ga ik morgen contact opnemen.

Bedankt voor de hulp


Kleine correctie. Op 19-3 wordt de wijkkast geüpgraded.  De hogere snelheid volgt dan automatisch wat later.