Skip to main content

ik heb net een week internet van kpn maar het valt constant weg ,meerdere malen per dag .

waar ligt dit aan ? alles is correct aangesloten door een monteur dus daar zit het probleem niet en er is geen storing . iemand ervaring hiermee en hoe is het opgelost ? 

admin: eigen topic aangemaakt

Heb je alleen internet of ook tv van kpn?


ik heb ook tv en die valt ook de hele dag weg


Zijn er dit soort dingen in huis? 

 


we hebben een gigabit ethernet switch erbij ,dat was volgens de monteur nodig om aansluiting te maken 


En die heeft de monteur ook geleverd?


ja en aangesloten

 


@Biancaa72 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding zoveel wegvalt! Omdat de tv wegvalt lijkt dus ook de bekabelde verbinding weg te vallen. 

Maak je gebruik van glasvezel? Zo ja, heb je dan een mogelijkheid om je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos te maken en hierna weer van stroom te voorzien? Hiermee resetten we deze. 

Kun je mij laten weten of het hierna beter is? 


Hoi Rutger ,fijn dat je reageert .ja ik maak gebruik van glasvezel ,we hebben gisteravond een keer de powerknop van de modem uit en aan gedaan . ik moet nog even kijken of dat beter gaat ,voor nu heb ik internet ,mocht het probleem blijven is er dan geen mogelijkheid voor een wifi booster? bij mijn vorige provider (ziggo )kreeg ik die gratis toen er problemen met de wifi waren en sindsdien nooit meer last gehad van beperkt internet ... 


@Biancaa72 Op het moment dat je wifi verbinding niet snel genoeg is dan kun je de Wifi manager doorlopen. Mocht hier uit blijken dat je wifi verbinding niet goed genoeg is dan wordt hier een (gratis) oplossing geboden. 


voor nu gaat het goed gelukkig ,ik houd het in mijn achterhoofd.