Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds gister een vervelend probleem.

Mijn internetverbinding valt meerdere keren per dag weg. Alle apparaten zijn dan wel verbonden met de modem maar hebben geen internet verbinding, zowel wifi als LAN. Als ik de modem aan en uit zet doet het internet het weer een aantal uur maar dan krijg ik op een random moment weer hetzelfde probleem. Vervelend als ik net midden in een competitieve game zit maar ook tijdens het werken. What to do? Ik heb de modem al uiteraard meerdere keren opnieuw gestart.

Kunt u uw V12 resetten?

Als dat niet help de helpdesk bellen : 08000042

Zie je het modem zichzelf opnieuw opstarten? Dus dat alle lampjes uitgaan en 1 voor 1 weer aan?

Zie je het modem zichzelf opnieuw opstarten? Dus dat alle lampjes uitgaan en 1 voor 1 weer aan?

Dat zie ik niet nee, als het internet wegvalt blijven ook alle lampjes branden. Als je het hebt over wanneer ik het reset dan start ie inderdaad opnieuw op en gaat ie aan zoals jij beschrijft. UIteraard

Hoi ​@Abdullah_1808, welkom op de KPN Community, dat is natuurlijk niet praktisch. Even een paar vraagjes dan:

• Betreft dit een glasvezelverbinding? 
  • Loop ook even de bekabeling tussen aansluitpunt en modem nog even na.
  • Zit dat goed vast en betreft het glasvezel reset dan ook nog even het glasvezelkastje. Die zit waarschijnlijk in de meterkast.

Houden de problemen aan, dan kan je altijd even contact zoeken met de klantenservice. Je kan daar makkelijk een terugbelafspraak voor maken op een moment dat jou dat uitkomt!

Reageer