Skip to main content

Sinds een week of 2 valt mijn internet regelmatig even weg. Daardoor valt ook het beeld van tv even weg. Op dat moment knippert experia v10A blauw, of brand die even rood. Ik heb al een aantal keren alle stekkers er uit gehad, maar dit heeft niets opgelost.

Hallo @Gvietje heb je een koper- of een glas-verbinding?

Indien koper, geef de modem een een fabrieks-reset.

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geeft de modem/router eens een fabrieks-reset.

 


mijn internet valt steeds uit. Experia gaat dan op blauw, rood, na enige tijd weer op groen. Al een aantal keren is de boel opnieuw opgestart, maar het probleem blijft. Help! Wil graag een medewerker spreken


Admin: samengevoegd met je andere topic


Alles is al een aantal keren uit geweest en gereset, ook op afstand door KPN 


Gebruik je dit soort dingen? 

 


Welk type modem heb je en wat is er allemaal aangesloten op het modem qua randapparatuur?


Nee


Het hele internet valt dan uit, modem is al gereset, ook op afstand door KPN tijdens chat


Oei @Gvietje dat is inderdaad niet echt wenselijk! Ik wil heel graag met je meekijken wat er aan de hand kan zijn. Als je hiervoor je profiel zou willen invullen met je gegevens?
Zou je hier een reactie kunnen plaatsen zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan voor je? :mag:


Heb het 1 en ander ingevuld 


Heb het 1 en ander ingevuld 

Top dankje!

Ik heb direct wat testen op de lijn losgelaten en stuitte vrijwel meteen al op de oorzaak. Er lijkt iets met het aansluitpunt niet helemaal in de haak te zijn. Ik zou je willen vragen om telefonisch contact met ons op te nemen op 0800-0402. Ik heb een notitie bij je account achtergelaten zodat mijn collega direct weet waar te zoeken en voor de oplossing kan zorgen!