Skip to main content

Hier valt mn modem inmiddels elk half uur weg. Eerst was t een keer of 2 per dag, maar het wordt steeds erger. Iemand aan de lijn krijgen lijkt onmogelijk, dus probeer ik t hier. Via de tool wordt je lijn doorgemeten en dan ofwel je modem gereset (doe ik zelf ook de hele tijd) of de lijn heeft zich inmiddels hersteld. Ik ben er klaar mee.


Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

@Thomasisboos Welkom op het forum. 

Erg irritant als je verbinding zo vaak wegvalt. Is het echt je hele verbinding, dus ook bekabeld apparaten? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Inmiddels mijn profiel ingevuld. Het complete internet valt weg, zowel wifi als bekabeld. Televisie kijken kan wel, behalve bijvoorbeeld de gids raadplegen of terugkijken.


@Thomasisboos Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens er bij kunnen pakken. 

Wat ik in dit geval nog wil proberen is om de NT (het glasvezelkastje) 2 minuten stroomloos te maken. 

Hiermee wordt het glasvezelkastje gereset. 

Mocht de verbinding hierna nog steeds wegvallen, zou je het dan hier kunnen laten weten? 


Ik heb vorige week contact gehad met jullie helpdesk en deze stelden dit ook voor. Het probleem was hiermee niet opgelost, en heb ik dus wederom gebeld. Kreeg toen een meneer aan de lijn die nog een keer hetzelfde voorstelde. Ook dit hielp niet. Lijkt me dus niet zinvol om t nog een keer te doen.


@Thomasisboos Drie keer dezelfde handeling lijkt me inderdaad onnodig. 

Ik heb een aantal metingen uitgevoerd en zie inderdaad ook dat de verbinding wegvalt.

Alleen vaststellen waardoor dit komt is nog niet gelukt, daarom heb ik een bericht doorgezet naar mijn collega's. 

Zij zullen dan hopelijk vaststellen wat er aan de hand is. Zij koppelen dit ook naar je terug. 

Mocht ik eerder iets horen dan zal ik het zo snel mogelijk laten weten! 


@Thomasisboos Ik heb zelf nog geen terugkoppeling van mijn collega's gezien. 

Hoe is de situatie op dit moment?Â