Skip to main content

Regelmatig kan ik op mijn bedrade computer ineens geen internet meer bereiken. Ik moet dan de experiabox herstarten voordat het weer werkt. De Wifi blijft wel gewoon werken. De computer kan ook gewoon communiceren met andere systemen in het netwerk, alleen niet meer met het internet. Dit is nu al zo'n 4 weken het geval. Er is geen wijziging geweest in het netwerk (instellingen of ander device toegevoegd oid).

 

Op de site kan ik na de test die kpn op afstand kan doen (om het bedrade deel te testen), die als resultaat geeft da het ze niet lukt om te testen vanwege een technische storing (!!!!), alleen nog kiezen om een monteur te bestellen om de wifi opnieuw in te regelen(??? terwijl ik heb gemeld dat het probleem in het bedrade deel zit), en kan ik nooit komen op een plek waar ik een storing of klacht kan indienen. Dus wellicht goed om hier twee vragen/klachten van te maken: wat een ongelooflijk irritante slechte site heeft KPN als je een probleem hebt@!!!

@robfwerfewrewrewr Welkom op het forum. Wat irritant dat je deze problemen ervaart. Vreemd dat de wifi blijft werken terwijl de bekabelde verbinding wegvalt. Is er een mogelijkheid om een ander apparaat aan te sluiten op de internetkabel waar de problemen mee zijn? Om te kijken of de verbinding dan ook wegvalt? Zou je voor mij ook je forumprofiel kunnen aanvullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


@robfwerfewrewrewr Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!